رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران مطرح کرد:

تحقق رضایت مندی مشتریان با ترمیم استراتژی شرکت در کوتاهترین زمان ممکن

تحقق رضایت مندی مشتریان با ترمیم استراتژی شرکت در کوتاهترین زمان ممکن
کدخبر : 542057

​محمودزاده با برشمردن روش های درآمدزایی و فرایند رسیدن به سود و زیان در کسب وکار شرکت مخابرات گفت: در تلاش هستیم تا با حداکثر توجه به منابع مالی شرکت، پاسخ به نیازهای جامعه را از طریق تعامل با تمام بازیگران عرصه ارتباطات کشور به بهترین نحو، ممکن سازیم.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده با بیان اینکه پیاده کردن این مدل های صحیح در سازمان بسیار مهم و در عین حال سخت است، باید تمام رویه ها و انگاره های قبلی را تغییر دهیم و کسب و کارمان را امروزی کنیم.

رییس هیات مدیره مخابرات

 

وی با بیان اینکه باید با دقت و قدرت وارد جامعه فناوری سال ۱۴۰۰ شویم گفت: باید ترمیم هایی را در استراتژی شرکت ایجاد کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ مشتری و رضایت مندی مشتریان  را به دست آوریم.

محمودزاده با بیان اینکه مخابرات ایران نقش زیرساختی خود را برای همراه اول و ایرانسل نیز  انجام می دهد ، اعلام داشت: خدمات ما در این دو حوزه امسال دو برابر افزایش پیدا می کند و امیدواریم با افزایش حجم خدمات ، درآمدمان نیز در این دو حوزه افرایش یابد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در بیزینس دیتا نیز تغییرات کلیدی ایجاد کنیم، عنوان داشت: به همین منظور مشتریان خود را بازبینی مجدد  خواهیم کرد تا در صورت امکان کسانی که امکان دریافت تانوما و سرویس های بهتر دارند، به راحتی آن ها را دریافت کنند.

دکتر ابراهیم محمودزاده  با بیان اینکه افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است گفت:  با توجه به اصل تعامل علمی، هدفمند و منتج به نتیجه با استدلال های حقیقتا کارشناسی در تعامل با مدیران ارشد حوزه ارتباطات  کشور و اقناع افکار عمومی  به دنبال بازتعریف و بازشناسایی اهمیت دسترسی همگانی و کمک به مخابرات در این حوزه هستیم، چرا که توسعه مخابرات توسعه ارتباطات و توسعه کل کشور را به دنبال خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: