نشان روابط عمومی هوشمند و سایبر به همراه اول اعطاء شد

نشان روابط عمومی هوشمند و سایبر به همراه اول اعطاء شد
کدخبر : 542294

به گزارش شما و اقتصاد: در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، همراه اول موفق به دریافت نشانهای «ستاره ملی روابط عمومی» و «ستاره طلایی روابط عمومی» شد.

به گزارش شما و اقتصاد: همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه «‌روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی» هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت برگزار و از برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخش ها و سطوح مختلف تجلیل شد.

هیأت داوران این جشنواره، با عنایت به ارزیابی های انجام شده از میان تمامی شرکت ها و سازمان های فعال، روابط عمومی همراه اول را شایسته دریافت نشان های «ستاره ملی روابط عمومی» و «ستاره طلایی روابط عمومی» به علت درخشش در ابعاد «هوشمند و سایبر» دانست.

بر اساس این گزارش در بخش نهایی و اصلی معرفی ستارگان روابط عمومی ایران که فرصتی برای تبیین توانمندی ها و ظرفیت های روابط عمومی های فعال کشور و تجلیل از فعالان آن است، همراه اول در دور جوایز تخصصی موفق به دریافت نشان ستاره طلایی روابط عمومی در حوزه‌های هوشمند و سایبر شد.

گفتنی است فیلیپ بورمانس، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی هم که به شکل ویدیو کنفرانس به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداخت، ضمن اشاره بر چالش های پیش پای حوزه روابط عمومی بر استفاده هر چه بیشتر و هوشمندانه تر از تکنولوژی های ارتباطی تأکید کرد.

وی ارتباطات شفاف و با احترام را مناسب اساس تفاهم انسانی دانست و گفت: ما باید ضمن پیروی از اصول علمی در روابط عمومی ها، به دنبال ایجاد تغییرات مثبت هرچند کوچک باشیم که برای این مهم نیازمند حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید ارتباطی نظیر اتوماسیون و هوش مصنوعی هستیم.

علی ربیعی، دستیار رییس جمهور هم در این مراسم به شکل ویدیو کنفرانس حاضر به سخنرانی شد و از اهمیت مواردی نظیر بهره برداری از فضای مجازی در امر فعالیت های روابط عمومی برای حرکت به سمت نوعی روابط عمومی نوری شد. 

خانه روابط عمومی ایران هم در بخشی از بیانیه پایانی خود، ضمن اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری، ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در امر انتخابات، از دولت آینده خواستار برداشتن گام های بلند و عزم جدی در زمینه تقویت جایگاه روابط عمومی و برداشتن موانع در ایجاد آگاهی در میان مردم شد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: