مدیرعامل شرکت ملی پست :

روابط عمومی؛ شریان حیاتی سازمان‌ها در توسعه اعتماد و اعتبار اجتماعی است

روابط عمومی؛ شریان حیاتی سازمان‌ها در توسعه اعتماد و اعتبار اجتماعی است
کدخبر : 542388

معاون وزیر ارتباطات، روابط عمومی را شریان حیاتی سازمان ها در توسعه اعتماد و اعتبار اجتماعی برشمرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در دومین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی و همزمان با روز جهانی موزه، سبحانی فر با حضور در جمع کارکنان روابط عمومی شبکه پستی کشور ضمن ابراز رضایت و قدردانی از عملکرد مطلوب و ثمربخش دفتر ارتباطات و اماکن تاریخی شرکت ملی پست، موفقیت سازمان ها و مجموعه های دولتی و خصوصی را در گروی روابط عمومی موفق آنها دانست و گفت:"اگر مدیران به بخش روابط عمومی توجه نمی کنند بدانند که قطعا موفقیت آنها کمرنگ تر است لذا باید دیدگاه خود را عوض کنند."

74c91f52-9dd9-45c6-be89-8a8c6c31faca_20210519_125856

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی در نزد من و سایر مدیران ارشد مجموعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در تمام جلسات و نشست ها حضورشان حائز اهمیت است، جدایی دفتر ارتباطات از حوزه امور بین الملل و تغییر جایگاه در سطحی بالاتر را از دلایل این امر برشمرد.   

سبحانی فر در ادامه روابط عمومی را تخصص، فن و هنر نام نهاد و خواستار توجه مدیران واحدهای اجرایی به جایگاه این حوزه و به کارگیری کارشناسان آگاه، مطلع و خلاق تاکید کرد .

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر لزوم توجه بر مولفه مشتری مداری در تحقق اهداف سازمان و ارتباط مستمر با مخاطبان، روابط عمومی را رسانه ای قوی خواند که می تواند با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در معرفی سرویس های نوین و افزایش اقبال عمومی در بهره گیری از خدمات پستی نقشی موثر ایفا کند.

 سبحانی فر در ادامه به گستردگی و تنوع موضوعات در پست اشاره و بر تولید محتوای کارشناسی و مناسب در تمام حوزه ها از جمله خدمات پستی، سرویس ها و فرهنگ و تاریخ پست تاکید کرد.

وی با تاکید بر همراهی و حضور کارشناسان روابط عمومی در تمامی جلسات در راستای مطلع بودن از خدمات خواستار مستند سازی مستمر فعالیتها توسط  این دسته از کارکنان جهت بهره برداری مدیران آینده شد .

معاون وزیر ارتباطات در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه احیای هویت و تاریخ پست پرداخت و در این خصوص به راه اندازی پست-موزه ها و برگزاری نمایشگاه های تمبر و فیلاتلیک در سطح کشور اشاره کرد که موجب مطرح شدن پست ایران در مجامع بین المللی ازجمله شورای راهبری موزه ها و اتحادیه جهانی پست شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: