اعلام ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی ایرانسل برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

اعلام ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی ایرانسل برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
کدخبر : 542524

به گزارش شما و اقتصاد: ایرانسل در فاصلۀ باقی‌مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های تبلیغی و حمایتی، از جمله بستر تلویزیون اینترنتی لنز و بستر تبلیغات پیامکی را در اختیار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار می‌دهد.

به گزارش شما و اقتصاد: اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین پلتفرم‌های قابل استفادۀ ایرانسل برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، «تلویزیون اینترنتی لنز» است که با بیش از ۶ میلیون کاربر ثبت‌نام شده و قابلیت پخش زندۀ رویدادها، می‌تواند میزبان پخش زندۀ سخنرانی‌ها و مراسم باشد. همچنین پخش‌های ویژۀ استانی، ایجاد شبکه‌های اختصاصی تبلیغاتی، ساخت و پخش برنامه‌های تخصصی مجری‌محور و مناظره‌محور، از جمله قابلیت‌های دیگر تلویزیون اینترنتی لنز در ایام انتخابات است.

ایرانسل همچنین با پلتفرم تبلیغاتی «یلوادوایز (Y’ello Adwise)» که به شبکۀ گستردۀ مشترکان دسترسی دارد، قادر است از طریق روش‌های اختصاصی این اپراتور مانند ارسال پیامک انبوه و یا استفاده از اَبَراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، پیام کاندیداهای محترم را به کاربران ارسال کرده و نیز لینک مربوط به صفحات اجتماعی و یا وب‌سایت‌های ستادهای انتخاباتی را برای کاربران ارسال کند.

همچنین پلفترم آهنگ‌پیشواز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این امکان را در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیدهای محترم قرار می‌دهد تا پیام‌ها و صحبت‌های‌شان را به عنوان آهنگ‌پیشواز خط تلفن‌همراه خود قرار دهند.

جزئیات دقیق این ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی، به اطلاع ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم رسیده و اولین اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، آمادۀ همکاری با ستادها در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی است.

روابط عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: