مصرف‌کنندگان دوستدار محیط زیست و نوآوری‌های ال‌جی برای داشتن سیاره‌ای بهتر

مصرف‌کنندگان دوستدار محیط زیست و نوآوری‌های ال‌جی برای داشتن سیاره‌ای بهتر
کدخبر : 542909

به گزارش شما و اقتصاد: با آتش‌سوزی‌های شدید جنگل‌ها، طوفان‌های فصلی تهدیدآمیز و معضلات تغییرات مداوم آب و هوایی، هیچ دوره‌ای از زندگی بشر بهتر از این زمان نیست که شرکت‌ها شیوه‌های پایداری و دوست دار محیط زیست (Sustainability) را در روش‌های تجاری خود در پیش‌گرفته و نگرانی مصرف‌کنندگان را نسبت به مشکلات زیست محیطی کمتر کنند. البته فشارهای ذینفعان، کارکنان و مصرف‌کنندگان به‌صورت فزاینده‌ای انتخاب استراتژی پایایی به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های روزمره برای جلوگیری از بازماندن از رقبا را برای سازمان‌ها به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل نموده است. تحقیقات نشان داده که حداقل نیمی از خریداران در ایالات‌متحده مدعی هستند که عادات مصرفی‌شان را به نفع محیط زیست تغییر داده‌اند.

به گزارش شما و اقتصاد: از سوی دیگر نسل هزاره یاMillennials (متولدین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۴ میلادی) و نسل Z (متولدین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ میلادی) ۱ مشتاقانه به خرید محصولاتی می‌پردازند که سازگار با محیط زیست تولید می‌شوند؛ که البته جای تعجبی ندارد، زیرا شرایط محیطی نامناسب طی سالیان آینده بیشترین تأثیر را بر این نسل‌ها خواهد داشت. تحقیق جدیدی نشان داده ۶۵ تا ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگان زیر ۳۵ سال ترجیح می‌دهند بر اساس اقدامات اخلاقی و میزان شفافیت برندها از آن‌ها خرید کنند. همچنین داده‌های Shelton Group نشان می‌دهد که ۹۰ درصد نسل هزاره تنها با اعتماد به تلاش‌ها و عملکرد یک برند در زمینه مسائل زیست محیطی و اجتماعی از آن خرید می‌کنند و ۹۵ درصد آن‌ها این نوع برندها را به دوستانشان نیز توصیه می‌کنند.

LG-Earth-Day-02

نسل‌های جوان، به‌ویژه نسل هزاره بخشی قدرتمند از جامعه امروز هستند و مهم‌ترین بخش نیروی کار را تشکیل می‌دهند که قدرت خرید آن‌ها در حال گسترش بوده و ازنظر هزینه‌های مصرفی بالقوه بازاری یک تریلیون دلاری محسوب می‌شوند؛ و مسائلی ازاین‌دست، در کنار قوانین و مقررات سخت‌گیرانه جدید باعث شده که شرکت‌ها موضوعات زیست‌محیطی را به اولویت اصلی خود تبدیل کنند.

درحالی‌که طی دهه‌ گذشته برندهای فراوانی بوده‌اند که به اهمیت پایایی پی برده و به شکل واقعی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برای اجرای اقدامات زیست‌محیطی به اجرا درآورده‌اند و برخی مانند ال‌جی (LG) در این زمینه پیشتاز و راهگشا هم بوده‌اند، اما هنوز کسب‌وکارهایی هستند که در این رویکرد چندان صادقانه عمل‌نکرده‌اند. متأسفانه برخی شرکت‌ها «اهمیت پایداری برای مصرف‌کننده را درک کرده‌اند»، اما به‌جای استفاده از این موضوع برای اجرای اقدامات قابل‌قبول و شفافیت، بخش قابل‌توجهی از منابع خود را صرف تبلیغ ادعای پایداری از طریق تبلیغات و بازاریابی نموده و آن را به شکل واقعی در تجارت خود پیاده نکرده‌اند.

با همه این مسائل، امروزه مصرف‌کنندگان و به‌ویژه نسل‌های جوان از تأثیرات زیست‌محیطی خریدهای خود بیش از گذشته مطلع و آگاه هستند، و برندها هم بیش‌ازپیش مسئولیت خود برای برداشتن گام‌های آگاهانه در جهت بهبود محیط زیست را درک می‌کنند؛ و انجام این کار در کنار منافعی که برای کره زمین داشته، برای شرکت‌ها نیز دارای منافع می‌باشد و آن‌ها با برداشتن گام‌های بلند و درست برای بهبود پایداری، تأثیرات قابل‌توجهی بر شهرت و اعتبار خود داشته باشند.

LG-Earth-Day-01

ال‌جی و ترویج مصرف پایدار با محصولات مسئولانه

ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان یکی از پیشتازان و رهبران اجرای دیدگاه‌های زیست‌محیطی در تولید محصولات، تنها برچسب‌های سبز گوناگونی را که در محصولات مختلفش دریافت کرده دارای اهمیت نمی‌داند، بلکه مزایای محسوسی که این رویکردها برای سلامتی و رفاه مصرف‌کننده، جامعه جهانی و کره زمین فراهم کرده است را سرلوحه کار خود قرار داده است. امروزه مصرف‌کنندگان راحت‌تر از همیشه می‌توانند تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی محصولات مصرفی‌شان را بسنجند. یک اقدام کلیدی در این مسیر، کنترل میزان مصرف انرژی یک دستگاه است که نتیجه آن کاهش هزینه قبض‌های برق خانگی است.

یک مثال خوب در این زمینه تکنولوژی DUAL Inverter Compressor مورداستفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی است که به‌طور متناوب سرعت کار کمپرسور را برای رسیدن به دمای بهینه تنظیم می‌کند که تا ۷۰ درصد کاهش مصرف برق را به ارمغان آورده و به‌طور هم‌زمان ۴۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های معمولی محیط داخلی را خنک می‌کند.

DUAL Inverter Heat Pump ال‌جی یکی دیگر از تکنولوژی‌های خارق‌العاده در زمینه بهره‌وری انرژی است که تولید خشک‌کن و بخاری‌هایی با عملکرد بالا را ممکن ساخته تا در دمای پایین‌تری اقدام به خشک‌کردن لباس کند که آسیب کمتری هم به بافت آن می‌زند. این بدان معنا است که لباس‌ها ماندگاری بیشتری خواهند داشت و هزینه خرید البسه کاهش خواهد یافت. این امر باعث کاهش حجم لباس‌های آسیب‌دیده در محل دفع زباله‌ها می‌گردد که به معنی سبک زندگی و مصرف سازگارتر با محیط‌زیست است.

LG Styler هم بابت توانایی خود در بازیافت گرما از هوای مرطوب داخل کابیت موردتقدیر قرارگرفته و درنتیجه از برق کمتری برای آماده‌سازی البسه استفاده می‌کند، آن‌قدر که مصرف‌کننده آگاه به انرژی را به وجد خواهد آورد. تصور کنید این صرفه‌جویی عظیم در مصرف الکتریسیته در یک خشک‌شویی کوچک که از LG Styler استفاده می‌کند، چگونه به موفقیت آن کمک خواهد نمود.

هنگامی‌که صحبت از برندهای فعال در زمینه پایداری است، تکنولوژی‌های اصلی نوآورانه لوازم‌خانگی ال‌جی نه‌تنها تجربه کاربری برتری را ارائه می‌کنند، بلکه با شیوه‌های کاملاً خلاقانه‌ای میزان مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهند. اپلیکیشن LG ThinQ دارای داشبوردی برای نظارت بر میزان مصرف انرژی توسط لوازم‌خانگی گوناگون است که امکان اصلاح رفتار خود و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

Big-Planet

بااین‌حال، برندها باید فراتر از نگرانی‌های زیست‌محیطی مانند بهره‌وری انرژی، حتی در سطح شخصی‌تری هم با مصرف‌کنندگان نگران محیط زیست در ارتباط باشند. محصولات باید چنان تنوعی در طراحی و عملکرد داشته باشند که تا حد ممکن افراد بیشتری بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها استفاده کنند.

ال‌جی الکترونیکس یک برند جهانی معتبر لوازم الکترونیکی  مصرفی است که در طراحی محصولاتی برای ادغام چنین مزایایی در تکنولوژی‌های اصلی پیشتاز است. این بدان معنی است که لوازم‌خانگی کم‌مصرف و راهکارهای تهویه مطبوع برای افراد با توانایی‌های جسمی و حرکتی گوناگون نیز قابل‌استفاده خواهند بود. برای مثال ماشین لباسشویی WashTower و جاروبرقی رباتی CordZero M9 علاوه بر روش‌های مرسوم استفاده، دستورالعمل‌های استفاده صوتی و بریل را هم‌روی خوددارند و با دستورات صوتی نیز قابل‌کنترل هستند.

Capture

روابط عمومی ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: