بازیابی نشاط و سرزندگی کره زمین با انتخاب‌های سبزتر

بازیابی نشاط و سرزندگی کره زمین با انتخاب‌های سبزتر
کدخبر : 543686

به گزارش شما و اقتصاد: از طریق فناوری‌های سازگار با محیط زیست شرکت ال جی که از زمین محافظت می‌کند، هر روز ایجاد اندکی تفاوت برای همه بسیار آسان‌تر می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد: بازیابی و ترمیم اکوسیستم یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه‌های مرتبط با محیط زیست است. اکوسیستم‌ها که برای تنوع زیستی سیاره ما بسیار مهم هستند، نشان دهنده تعامل میان ارگانیسم‌های زنده (انسان، گیاهان و حیوانات) و زیست محیط‌های متنوعی است که در آنها زندگی می‌کنند، اعم از جنگل‌های بارانی گوناگون یا جنگل‌های پراکنده که توسط انسان ایجاد شده‌اند.

02 Living Appliances

ظاهرا روش‌های نامحدودی برای دمیدن جانی تازه در محیط‌های ویران شده توسط بشریت وجود دارد، و شرکتهای بزرگ، کشورها و سازمان‌های بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری برای کاهش گازهای گلخانه‌ای، نجات گیاهان و جانوران در آستانه انقراض و غنی سازی تنوع زیستی سرزمین‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند. برای مردم عادی نیز بازتصور و تفکر درباره آینده‌ای سازگار با محیط زیست، نقطه شروع خوبی می‌تواند باشد. به سادگی بردن کیسه خرید چندبار مصرف به فروشگاه‌های مواد غذایی، خوردن غذاهای سازگار با محیط زیست یا دخیل نمودن تفکر آگاه به محیط زیست در تصمیم گیری‌های خرید‌، می‌تواند تغییر ایجاد کند.

04 Steam Appliances

با پیش‌زمینه توجه به سلامتی همه موجودات زنده، ال‌جی الکترونیکس سال‌ها است که به مشتریانش در انتخاب هوشمندانه و سبزتر کمک می‌کند. ال‌جی با داشتن سابقه طولانی در زمینه نوآوری‌های لوازم خانگی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مسکونی، به الگویی برای شرکت‌های لوازم الکترونیک مصرفی در زمینه توسعه فناوری‌های جهانی آگاه به محیط زیست برای انجام کارهای منزل و ایجاد محیطی تازه و راحت بدون برجای گذاشتن ردپای محیطی قابل توجه تبدیل شده است.

03 Air Solutions

قدرت طبیعی بخار

فناوری TrueSteam مورد استفاده در ماشین ظرف‌شویی، خشک‌کن۱ و Styler ال‌جی از قدرت طبیعی بخار برای حذف آلودگی‌ها و بقایای مواد غذایی و لکه‌های قابل مشاهده البسه و همچنین باکتری‌ها۲ و بوی بد۳ غیرقابل مشاهده آنها استفاده می‌کند. بخار با دمای بالا از طریق جوشاندن آب داخل دستگاه ایجاد می‌شود و این بدان معنی است که مواد شوینده کم‌خطرتری به سیستم فاضلاب شهری راه پیدا می‌کنند.

05 TrueSteam

نسل جدید مبردها (خنک‌کننده‌ها)

با استفاده از مبرد با تاثیر کم در گرمایش کره زمین (GWP)، ال‌جی با ارائه راهکارهایی که تهدید کمتری برای محیط زیست دارند، مرحله تازه‌ای از مسئولیت محیط‌ زیستی خود را آغاز نموده است. R۳۲ که مشهورترین گزینه صنعت مبرد است، نسبت به R۴۱۰A هفتاد درصد GWP کمتری داشته و باعث مصرف ۲۰ درصد گاز کمتر می‌شود، و این باعث شده سیستم گرمایش و آب گرم Therma V و سیستم تهویه مطبوع Multi V S این شرکت با محیط زیست سازگارتر باشند.

ال‌جی با تغییر مبرد از R۳۱۴A به R۲۹۰ (یکی از مبردهای با پایین‌ترین GWP) خط تولید خشک‌کن DUAL Inverter Heat Pump خود را به روز کرده است. علاوه بر این، سری جدید خشک‌کن ال‌جی به لطف استفاده پایدار از منابع و کاهش تغییرات آب و هوایی توانسته با رعایت استانداردهای ضروری TÜV Rheinland موفق به کسب گواهینامه Green Product یا محصول سبز گردد.

ترمیم اکوسیستم‌های ما نباید تنها وابسته به چند فرد معدود باشد، زیرا این موضوع مسئولیتی واقعی برای همه ما است. دولت‌ها، کسب‌و کارها، جوامع و افراد در سراسر جهان همگی  نقشی اساسی در جبران گذشته دارند و هیچ زمانی بهتر از امروز برای شروع ماموریت‌ دوستدار محیط زیست شما نیست. وقت آن است که تغییرات کوچک اما هوشمندانه‌تری در زندگی روزمره ایجاد کنیم تا دستیابی به آینده بهتر امکان پذیر شود.

###

۱.    دسترسی به خشک‌کن‌های مجهز به TrueSteam ممکن است بسته به مناطق گوناگون متفاوت باشد.

۲.    ماشین ظرفشویی: تایید شده توسط موسسه آزمون و تحقیقات کره برای کاهش ۹۹.۹ درصدی اشریشیا کلی، لیستریا مونوسیتوژنز و سالمونلا تیفی موریوم با برنامه شستشوی Sanitizing Wash Cycle (سه تا چهار بار آبکشی نهایی و انتشار بخار) برای ۳۹ دقیقه.

o    خشک‌کن: تست شده توسط موسسه تحقیق و آزمایش لباس کره (KATRI). گزینه Steam Hygiene قادر است تا ۹۹.۹۹ درصد از باکتری‌های مضر همچون استافیلوکوکوس اورئوس، سودوموناس آئروژینوزا و باسیل پنوموکوک را هنگام کار با ظرفیت ۶.۴ کیلوگرم  بر اساس تست‌های ظرفیت بار استاندارد بین‌المللی از بین ببرد.

o      Styler: تایید شده توسط بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) برای کاهش مایت‌ها، گرد و خاک خانگی و باکتری‌ها در سیکل ضدعفونی عادی و ویروس‌های H۳N۲، H۱N۱، PEV، IBRV، ICHV، PEDV، MHV وhCoV-۲۲۹E در سیکل ضدعفونی Heavy Duty. دارای تاییدیه لوازم خانگی سازگار با آسم و آلرژی از سوی بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (AAFA).

۳.    تایید شده توسط انجمن تحقیقات و تست لباس کره (KATRI)‌ از نظر مقایسه قبل و بعد استفاده از Refresh cycle

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: