ریزمکالمات تلفن را چطور می‌توان دریافت کرد؟

ریزمکالمات تلفن را چطور می‌توان دریافت کرد؟
کدخبر : 544516

خلاصه کارکرد شامل ریزمکالمات شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل تلفن‌های شهری را می‌توان از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کرد.

به گزارش شما واقتصاد ، در حالی که یکی از مهم‌ترین اهداف گسترش فناوری، جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرضروری و تسهیل زندگی افراد بوده است، بعضا یکی از مهمترین علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانک‌ها همواره دریافت خدماتی است که به صورت غیرحضوری هم قابلیت دریافت آنها وجود دارد. همچنین در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می‌شود، می‌توان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد. 

ca7f458d-8c55-448b-9dbc-f381b3742005

برای انجام امور تلفن ثابت از قبیل دریافت خلاصه کارکرد شامل ریز مکالمات، شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل مالک خط می‌تواند با همراه‌داشتن مدارک به صورت حضوری به یکی از مراکز مخابراتی منطقه سکونت خود مراجعه کند.

9362db16-5d8e-4ee6-ba2d-08985af8ac8d

روش دیگری که مشترکین می‌توانند دراین خصوص اقدام کنند، ورود به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir با کلیک بر روی لینک "مخابرات من" و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری خود شده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: