تندرستی کارکنان، اولویت بالای همیشگی ال‌جی

تندرستی کارکنان، اولویت بالای همیشگی ال‌جی
کدخبر : 544762

یک سال و نیم گذشته آزمون نهایی تاب‌آوری و بقا برای همگان بوده و واحد منابع انسانی ال‌جی در مدیریت این روزهای سخت پیش‌قدم بوده است. طی دوره همه گیری، تیم منابع انسانی راه‌های جدیدی را برای کارکنان و مدیریت در پیش گرفت زیرا همگی به‌عنوان یک شرکت مجبور به بازنگری و سازگاری با شرایط محیطی جدید شده‌ایم.

به گزارش شما و اقتصاد: در ال‌جی سلامتی و ایمنی کارکنان‌مان بالاترین اولویت ما است. در این راستا همیشه با شرایطی سختی روبرو بوده‌ایم، مانند زمانی که به‌عنوان اولین شرکت چندملیتی تصمیم گرفتیم از کنگره جهانی موبایل، به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت کناره‌گیری کنیم؛ زیرا در آغاز شیوع کرونا احساس می‌کردیم این تنها راه تضمین سلامتی کارکنان، مشتریان و شرکای‌مان خواهد بود.

Global-HR-02

از اوایل سال گذشته تیم‌های منابع انسانی ال‌جی در سراسر جهان در حال تقویت تاب‌آوری و پایداری کسب‌وکار و سازمان، و همچنین تداوم و شفافیت ارتباطات داخلی در همه سطوح هستند. این همسویی نزدیک به منابع انسانی اجازه داده سریع عمل کند و از همان ابتدا حمایت و پشتیبانی ارزشمندی را در سراسر سازمان برای کارکنان گرانقدرمان ارائه نماید.


Global-HR-03

برای تأمین بهترین محیط کار ممکن، همسویی مدیران منابع انسانی ال‌جی در سراسر جهان فورا به امری حیاتی بدل گشت و ارتباطات باز، شفاف و مداوم این امر را ممکن ساخت. برای اطمینان از اینکه تیم‌های منابع انسانی جهانی ما هم‌جهت هستند، کانال‌های ارتباطی خاصی را برای ارائه‌های ویدیویی درباره استراتژی منابع انسانی بین‌المللی‌مان ایجاد کرده و همچنین مکرراً از جلسات مجازی چهره به چهره با مدیران منابع انسانی در سراسر جهان بهره بردیم.


Global-HR-05

ال‌جی علاوه بر مراقبت از سلامت جسمی کارکنان، به همان اندازه برای سلامت ذهنی و روانی آن‌ها هم تلاش نموده است.

در هند، یکی از کشورهایی که به‌شدت آسیب دید، ما برای حمایت از سلامت جسمی و روحی کارکنان خود از حد معمول هم فراتر رفتیم.

اولین قدم پیاده‌سازی سیستم Happy Calling بود که کارکنان منابع انسانی در این طرح هر چهار یا پنج روز یک‌بار با کارمند تماس می‌گیرند و وضعیت سلامتی آن‌ها را بررسی کرده و از سلامت و مراقبت مناسب از آن‌ها و خانواده‌هایشان اطمینان حاصل می‌کنند.

این سیستم به ما اجازه داد تا با پذیرش محرمانه تمامی سؤالات و درخواست‌ها، به کارکنان در حفظ حریم خصوصی خانه هایشان کمک کنیم.

ما می‌خواستیم کارمندانی که در سراسر جهان از خانه کار می‌کنند، همچنان با یکدیگر در ارتباط باشند و به‌صورت تیمی به انجام کار بپردازند. برای تقویت این امر، ما فعالیت‌های آنلاین گروهی گوناگونی ازجمله کلاس‌های یوگا از راه دور، نهارهای مجازی، کلاس‌های آشپزی آنلاین برای تمام خانواده را برگزار کردیم.

ما با اعتقاد راسخ به اهمیت ارتباطات انسانی بین کارکنان، برنامه‌های جدیدی را اجرا کردیم؛ و معتقدیم که این فعالیت‌ها به کارکنان کمک می‌کند تا یکی از سخت‌ترین زمان‌های تاریخ بشریت را پشت سر بگذارند.

نوآوری های  سلامتی و رفاه ال‌جی موضوعی تازه و جدید نیست، زیرا مدت‌ها است که چنین فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم. این فعالیت‌ها در حال حاضر برای رشد ارتباط بین کارکنان در سراسر جهان، صرف‌نظر از موقعیت آن‌ها انجام می‌گیرند.

فلسفه مدیریت افراد در ال‌جی، به‌عنوان یک شرکت هدفمند و اصولی، رشد شخصی و حرفه‌ای همه‌جانبه، ازجمله در زمینه سلامتی و رفاه است.

به‌عنوان مدیر جهانی منابع انسانی ال‌جی، تمرکز من همیشه بر حمایت از ال‌جی الکترونیکس و نیروهای بااستعداد آن و آماده‌سازی آن‌ها برای آینده، با تغییر شیوه‌های همکاری همراه با پرورش استعدادها و قابلیت‌های آن‌ها بوده است تا بتوانیم در این بازار سریع، نوآورانه و بسیار رقابتی با یکدیگر موفق شویم.

و شیوع بیماری اهمیت این هدف را با وضوح کامل به ما نشان داد.

نویسنده: Carlos Olave، رهبر منابع انسانی جهانی ال‌جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: