اپلیکیشن دوچرخه برگزار می‌کند:

پویش نذر هوای پاک

پویش نذر هوای پاک
کدخبر : 544968

به گزارش شما و اقتصاد: شهرداری تهران در ایام ماه محرم و صفر اقدام به برگزاری پویش «نذر هوای پاک» با شعار مهربانی با هم، مهربانی با شهر کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد:  دوچرخه‌سواران بالای ۱۴ سال می‌توانند با نصب اپلیکیشن «دوچرخه» در این پویش شرکت کنند. شهروندان در این کمپین می‌بایست مسافت ۹۶۰ کیلومتر (معادل مسافت تهران تا حرم امام حسین (ع) ) را در محدوده شهر تهران از روز عاشورا تا اربعین حسینی با دوچرخه طی کنند.

هر دوچرخه سوار با حضور در این پویش موجب عدم تولید دی اکسید کربن به میزان  ۲۰۰ کیلوگرم  و صرفه‌جویی در مصرف سوخت به میزان ۷۰ لیتر خواهد شد. هدف از برگزاری این پویش بزرگداشت مقام شهدای کربلا است. در پایان این کمپین به ۱۰ نفر از کاربرانی که مسافت مذکور را طی کرده باشند، به قید قرعه، کمک‌هزینه‌ی سفر کربلا اهدا خواهد شد.

به منظور ایجاد انگیزه در تمام شهروندان علاقه‌مند به حضور در این کمپین، قرعه‌کشی در سه سطح آسان، متوسط و دشوار برگزار خواهد شد. شهروندان با انجام پیمایش بیشتر شانس خود را برای موفقیت در قرعه‌کشی افزایش خواهند داد.

گفتنی است از مهمترین ویژگی‌های نرم افزار موبایلی «دوچرخه»، انواع مسیریابی‌، امکان به اشتراک‌گذاری مسیرها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیکترین ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی، فروشگاه‌ها، پارکینگ‌های مسقف و تعمیرگاه‌های دوچرخه است. علاقمندان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه نمایند.

شهرداری تهران با برگزاری این پویش در نظر دارد تا ضمن فراهم آوردن بستری مناسب و ایمن در دوران همه‌گیری بیماری کرونا برای حضور شهروندان به‌ویژه نسل جوان در مناسبت‌های مذهبی، توجه آن‌ها را بیش از پیش به موضوعات زیست‌محیطی شهر تهران جلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: