قصه های خوب برای بچه های خوب در آیگپ

قصه های خوب برای بچه های خوب در آیگپ
کدخبر : 545038

قصه گویی از قدیم الایام یکی از روش های سرگرمی و آموزش کودکان بوده است.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی آیگپ، به گفته بسیاری از روانشناسان کودک و آن ها که در مورد روش های تربیتی مطالعه و تحقیق می کنند، قصه گویی نقش بسیار مهمی در افزایش سطح هوشی و شکل گیری شخصیت اجتماعی کودکان دارد و به همین دلیل از قدیم الایام در میان خانواده ها مرسوم بوده است و کودکان نیز از شنیدن قصه لذت می بردند.

قصه گفتن روش خوبی برای آموزش اخلاق، فرهنگ، بالا بردن مهارت های کلامی و شنیداری و یک راه خوب برای تقویت حافظه کودکان است.

اپلیکیشن آیگپ در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، بر آن شده است که بخشی را در آیلند طراحی کند تا والدین با برخورداری از تخفیف اشتراک ۳۰ درصدی بتوانند از امکانات مختلف سرویس "آی قصه" از طریق دریافت کد تخفیف برخوردار شوند.

سرویس "آی قصه" شامل بخش های مختلف و سرگرم کننده برای کودکان همچون: قصه های شبانه، قصه های صوتی و تصویری، داستان های دنباله دار و ... است که مطمئنا با استقبال والدین و کودکان مواجه خواهد شد.

برای استفاده از این سرویس آموزنده و سرگرم کننده، کافیست بر روی تایل آی قصه  در بخش در آیلند کلیک کرده و کد تخفیف را دریافت کنید و از همان جا وارد سایت آی قصه شوید.

برای نصب اپلیکیشن آیگپ می توانید عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال و یا از طریق مارکت های داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: