راه‌اندازی مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس برای تسریع ایجاد مشاغل جدید

راه‌اندازی مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس برای تسریع ایجاد مشاغل جدید
کدخبر : 545146

به گزارش شما و اقتصاد: همکاری LG NOVA با استارتاپ‌ها و کارآفرینان برای نوآوری و بهبود کیفیت زندگی

به گزارش شما و اقتصاد:  ال‌جی الکترونیکس با شکل‌دهی LG NOVA که یک مرکز نوآوری جدید مستقر در سیلیکون ولی است، سعی در ایجاد یک اکوسیستم مشارکتی برای تسریع رشد ایده‌های جدیدی دارد که نوآوری‌های ال‌جی برای فلسفه زندگی بهتر را متجلی می‌سازند. LG NOVA با بهره‌گیری از برند و منابع ال‌جی، با جوامع استارتاپی و کارآفرین همکاری می‌کند تا ایده‌ها و مفاهیم را در مراحل توسعه گسترش دهند تا با همکاری آن‌ها کسب‌وکارهای جدیدی خلق کند.

LG NOVA با مبتکرانی در آمریکای شمالی و سراسر جهان همراهی خواهد نمود تا راهکارهای قابل‌دسترس و مؤثر اجتماعی ایجاد کنند، که به فراگیری بیشتر سبک زندگی همراه با پیشرفت‌های تکنولوژیک منجر خواهد شد. این مرکز نوآوری بر تسهیل راهکارهایی که دسترس‌پذیری، حمل‌ونقل، کاربردپذیری و برقراری ارتباط در خانه، محل کار، مدرسه وزندگی و همچنین ایده‌ها و رویکردها برای کاهش کربن و بهبود انرژی‌های تجدید پذیر را تقویت می کنند، متمرکز خواهد بود.

Dr.Sokwoo Rhee نایب‌رئیس ارشد نوآوری در ال‌جی الکترونیکس و رئیس LG NOVA می‌گوید: «نوآوری را می‌توان به روش‌های گوناگونی خلق کرد و بهترین نوآوری‌ها از طریق همکاری اتفاق می‌افتند. به همین دلیل ما فلسفه نوآوری-بیرونی را طرح کردیم و این اصل راهبردی LG NOVA است.»

William Cho مدیر ارشد استراتژی جهانی ال‌جی الکترونیکس می‌افزاید: «ال‌جی تعهد دیرینه‌ای در زمینه نوآوری برای زندگی بهتر دارد و LG NOVA گواهی بر این موضوع است که چگونه ما به ترویج و تأمین منابع و ایده‌های جدید برای ساخت آینده‌ای بهتر کمک خواهیم کرد که درنهایت به بهبود کیفیت زندگی همگان می‌انجامد.»

اکوسیستم LG NOVA به‌عنوان شبکه واسط برای اتصال ایده‌های جدید از استارتاپ‌ها به کسب‌وکارها عمل می‌کند. علاوه بر این، این اجتماع به تقویت و تکامل متقابل تفکرات نوآورانه و گفتگوها متمرکز است که می‌تواند به همکاری‌های شرکتی، سرمایه‌گذاری‌های مشترک و ابتکارات تجاری بین شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط منجر شود.

LG NOVA با تیمی از رهبران مجرب، پیشکسوتان صنعت، همکاران نوآورانی در کاخ سفید، کارآفرینان مقیم و مدیران برجسته در چالش و نوآوری در سطح جهانی، به ارائه فرصت‌هایی برای نظارت و مشورت و تخصیص منابع به استارتاپ‌ها و مبتکران می‌پردازد و در مسیر دستیابی به رشد بهینه به آن‌ها کمک می‌کند. رویکرد نوآوری-رشد LG NOVA ترکیبی از مشارکت‌های استراتژیک، مراحل اینکوبیشن، سرمایه‌گذاری و همکاری‌های صنعتی در جهت ایجاد شبکه‌ای قوی برای حمایت از بنیانگذاران، استارتاپ‌ها و کارآفرینان است.

برای آگاهی بیشتر به www.lgnova.com مراجعه کنید.

روابط عمومی ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: