آیگپ

دخل و خرج امتیازات در آیگپ

دخل و خرج امتیازات در آیگپ
کدخبر : 545283

جمع‌آوری امتیازات در آیگپ روش‌های مختلفی دارد و می‌تواند برای منابع متفاوتی هزینه شود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی آیگپ، همیشه یکی از سوالات متداول کاربران این بوده است که چگونه می‌تواتیم امتیازات خود را در آیگپ افزایش دهیم و پس از آن این امتیازات چه کاربردهایی دارد.

جمع‌آوری امتیازات روش های مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها مقدار مشخصی را به امتیازات کاربران اضافه می‌کند.

راه‌های افزایش امتیازات در آیگپ شامل موارد زیر است:

  • ورود به آیگپ
  • پرداخت قبض
  • خرید شارژ و بسته اینترنتی
  • خیریه
  • کارت به کارت
  • پیش‌بینی مسابقات ورزشی
  • شانس بازی
  • ساخت کانال
  • عضویت در کانال رسمی آیگپ
  • دعوت از دوستان
  • خرید کارت هدیه دیجیتال

ورود به آیگپ

صاحبان تلفن‌های هوشمند همراه، به محض دانلود و نصب اپلیکیشن تمام خدمات ایرانی آیگپ بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود، 100 امتیاز دریافت خواهند کرد.

پرداخت قبض

کاربران آیگپ در صورتیکه قبض‌های خدماتی شامل قبض برق، آب، گاز، جرائم راهنمایی و رانندگی، تلفن همراه، تلف ثابت و ... خود را از طریق آیگپ پرداخت کنند، به ازای هر پرداخت 100 امتیاز به امتیازات خود اضافه خواهند کرد.

خرید شارژ و بسته اینترنتی

یکی از خدماتی که آیگپ به کاربرانش ارائه می‌دهد، امکان خرید شارژ تلفن همراه و همچنین بسته‌های اینترنتی برای اپراتورهای مختلف است. در صورت تهیه شارژ و بسته اینترنتی از طریق آیگپ، با خرید ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان شارژ و بسته اینترنتی ۲۰ امتیاز، ۵۰۰۱ تا ۱۰۰۰۰ تومان ۵۰ امتیاز و با خرید ۱۰۰۰۱ تومان به بالا ۱۰۰ امتیاز دریافت خواهد شد.

خیریه

تایل‌های متنوع خیریه در قسمت آیلند یکی از قسمت‌های پرطرفدار آیگپ است که کاربران از طریق این تایل‌ها می توانند به خیرین مدرسه ساز، بچه های آسمان، کمیته امداد، زندانیان و ... کمک کرده و در کارهای خیر مشارکت کنند. هر کمک در این بخش نیز 100 امتیاز به مجموع امتیازات کاربر اضافه خواهد کرد.

کارت به کارت

انتقال وجه از طریق کارت به کارت بخشی از خدمات مالی آیگپ است که بسیار کاربردی بوده و می‌تواند منبع خوبی برای افزایش امتیازات باشد. بازای هر کارت به کارت از طریق اپلیکیشن آیگپ نیز 100 امتیاز توسط کاربر دریافت خواهد شد. این امتیاز می‌تواند بخشی از کارمزد پرداختی شما را در هر کارت به کارت جبران کند.

 

پیش بینی مسابقات ورزشی

یکی از بخش‌های آیگپ در راستای برنامه‌های سرگرمی و اجتماعی این پیامرسان بومی، پیش بینی مسابقات ورزشی است که با توجه به برنامه و زمانبندی مسابقات مختلف در آیلند قرار می‌گیرد. مشارکت در پیش بینی‌ها با توجه به میزان حساسیت و اهمیت مسابقه از 100 تا 500 امتیاز به سبد امتیازات کاربران اضافه خواهد کرد.

شانس بازی

گردونه شانس هم بخشی از سرگرمی‌های موجود در آیگپ است. کاربران می توانند با ورود به تایل "شانس بازی" و چرخش گردونه به همان مقدار امتیازی که به هنگام بازی دریافت کرده‌اند، به امتیازاتشان اضافه کنند.

ساخت کانال

ساخت کانال با موضوعات مختلف یکی از بخش‌های مورد علاقه بسیاری ازمخاطبان آیگپ است که تمایل دارند با در اختیار داشتن کانال، اطلاعات، اخبار و یا مباحث مورد علاقه خود را با دنبال کنندگانشان به اشتراک بگذارند. ساخت کانال در آیگپ نیز به امتیازات کاربر اضافه می کند.

نحوه امتیازگیری با ساخت کانال به این صورت است که اگر کانال مورد نظر حداقل 10 عضو داشته باشد 500 امتیاز، کانال پرمخاطب با حداقل 4000 ممبر، 5000 امتیاز، کانال پرمخاطب با حداقل 10000 ممبر، 6000 امتیازو کانال‌هایی با 20000 مخاطب به بالا 10000 امتیاز را به سازنده کانال تخصیص می‌دهد.

عضویت در کانال رسمی

کاربران آیگپ پس از نصب این اپلیکیشن با عضویت در کانال رسمی آیگپ با آی دی @official، می‌توانند علاوه بر اطلاع از سایر اخبار و وقایع آیگپ و استفاده از محتوایی که روزانه از طریق این کانال در اختیارشان قرار می‌گیرد، 250 امتیاز نیز کسب کنند.

دعوت از دوستان

دعوت دوستان، یکی از روش‌های ویژه برای کسب امتیاز است به این شکل که کاربر پس از دعوت دوستان به تعداد نامحدود، می‌تواند تا سه مرحله بعد نیز امتیاز کسب کند.

فرض کنید که شما از یکی از دوستانتان برای ورود به آیگپ دعوت کرده و شخص مذکور وارد آیگپ می‌شود، در این مرحله شما 100 امتیاز کسب کرده اید. سپس دوست شما نیز یکی از مخاطبانش را برای نصب آیگپ دعوت کرده و او وارد آیگپ می شود. در این مرحله علاوه بر دوست شما، شما نیز 100 امتیاز دیگر دریافت خواهید کرد. در مرحله سوم نیز با دعوت از شخص سوم باز هم شما 100 امتیاز کسب می کنید و این دعوت می تواند به تعداد نامحدود از مخاطبان برای شما اتفاق بیافتاد.

خرید کارت هدیه دیجیتال

یکی از امکانات مالی که در آیگپ ارائه می‌شود، خرید کارت هدیه دیجیتال است. کاربران آیگپ با هر مرتبه خرید کارت هدیه، 200 امتیاز به سبد امتیازاتشان اضافه خواهند کرد.

خرج امتیازات کاربران و نحوه استفاده از آن

این که کاربران آیگپ از چه روش‌هایی می‌توانند برای افزایش و ذخیره امتیازات استفاده کنند، موضوع قابل تاملی بود که پیش از این به آن اشاره شد. حال سوال اینجاست که از این امتیازات کجا و چگونه می‌توان استفاده کرد و اساسا امتیازات جمع آوری شده در آیگپ به چه کاری می‌آید؟!

از امتیازات آیگپ می‌توان برای خرید شارژ و بسته اینترنتی تا سقف 20% تخفیف، در بخش‌های مختلف خیریه تا سقف 10000 امتیاز و همچنین برای دریافت کدهای متنوع تخفیف در باشگاه آیگپی ها استفاده کرد.

نکته قابل توجه در بحث جمع‌آوری و خرج امتیازات آیگپ، بازه زمانی کسب و استفاده از این امتیازها است. امتیازات در دو دوره اول فروردین تا 31 شهریور ماه و اول مهر تا 29 اسفند ماه هر سال ذخیره شده و قابلیت استفاده دارد. به این شکل که امتیازات به مدت 6 ماه ذخیره خواهد شد و ارزش هر امتیاز نیز معادل 10 ریال است و پس از پایان دوره 6 ماهه در صورت عدم استفاده از آن فقط یک دهم امتیازات هر کاربر به دوره شش ماهه بعدی منتقل خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: