ایرانسل باز هم برندۀ جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران شد

ایرانسل باز هم برندۀ جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران شد
کدخبر : 545456

به گزارش شما و اقتصاد: ایرانسل، برای دومین سال پیاپی، جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران را دریافت کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه‌شنبه، ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به صورت آنلاین برگزار و از طریق اپلیکیشن لنز به صورت مستقیم پخش شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس زرین سطح سه «زبدگی دیجیتال» و تقدیرنامۀ «مدیریت کار در دوران کرونا» را دریافت کند.

این جوایز، بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی در بخش‌های مختلف، به ایرانسل اهدا شد و مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل این جوایز را دریافت کرد.

ایرانسل سال گذشته هم موفق شده بود در زمینۀ «زبدگی دیجیتال»، «رهبری دیجیتال» و «نوآوری دیجیتال» برنده شود و جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران» را نیز به دست آورد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، روز گذشته و در افتتاحیۀ این کنفرانس، طی سخنانی به صورت آنلاین، با اشاره به روند دیجیتالی شدن خدمات و کسب‌وکارها با ظهور فناوری‌های جدید ارتباطی، تحول دیجیتال و گذار به دنیای جدید را گریزناپذیر دانست و بر آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم توسط بخش صنعت، تأکید کرد.

«کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال» روزهای ۱۵ تا ۱۶ شهریور، توسط دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، به صورت آنلاین برگزار شد.

چهار دوره نخست این ارزیابی، با حضور سازمان‌های معتبر و صاحب‌نام ایران، طی سال‌های گذشته، در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده بود.

روابط عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: