پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود
کدخبر : 545608

به گزارش شما و اقتصاد: پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE 2021) با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد: این کنفرانس، طی روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در حال برگزاری است و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، فردا در روز پایانی آن، سخنرانی خواهد کرد.

همچنین دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و پروفسور حلیم یانیکومروقلو استاد دانشگاه کارلتون کانادا، دیگر سخنرانان این کنفرانس هستند.

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE ۲۰۲۱) توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه شاهرود به صورت آنلاین و با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود و وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، پژوهشگاه فضایی ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران)، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه شهید چمران اهواز و برخی دیگر از مراکز علمی و پژوهشی، در این کنفرانس حضور دارند.

از جمله محورهای این کنفرانس، می‌توان به آنتن‌ها، رادار و جنگ الکترونیک، پردازش سینگال‌های دیجیتال، رمزگذاری و پنهان‌نگاری، کدینگ، سامانه‌های ارتباطی، شبکه‌های ارتباطی، شبکه‌های بی‌سیم، ارتباطات نوری، ارتباطات ماهواره‌ای، ارتباطات طیف‌گسترده، اینترنت اشیا، نسل‌های ۵ و ۶ ارتباطات همراه: نوآوری‌ها و چالش‌ها، کاربرد روش‌های یادگیری عمیق در ارتباطات همراه، افزاره‌های مایکروویو و تراهرتز و نیز فراماده، اشاره کرد.

در حاشیۀ این کنفرانس نیز، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی دربارۀ محورهای فوق، برگزار می‌شود.

اطلاعات بیشتر در این زمینه، در وب‌سایت این کنفرانس به نشانی icce۲۰۲۱.shahroodut.ac.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

روابط عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: