سبحانی فر:

«پست» مکمل «توسعه بازارهای دیجیتال» است

«پست» مکمل «توسعه بازارهای دیجیتال» است
کدخبر : 546049

شبکه های پستی بخشی جدایی ناپذیر از موضوعات مورد بحث در دولت ها و سازمان های بین المللی، برای پذیرش دیجیتالی شدن هستند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، معاون وزیر ارتباطات در گفتگو با شبکه خبری فناوری نوین در این خصوص می گوید: «جهان به سرعت در حال دیجیتالی شدن است و مشتریان به طور فزاینده ای انتظار دارند که به طور مستقیم و از طریق کانال ها و شبکه های دیجیتالی، با پست در ارتباط باشند.»

او معتقد است بررسی ها نشان می دهد شبکه های پستی جهان بیش از ۷۰درصد از سرمایه های خود را در بخش ارائه و توسعه خدمات دیجیتال افزایش داده اند. به همین دلیل، واضح است که این توسعه و تکامل خدمات پستی دیجیتال ادامه خواهد یافت.

رمضانعلی سبحانی فر با تاکید بر اینکه امروز پست ایران از این رشد عقب نمانده و همسو با سایر پست های دنیا نسبت به تغییر کسب و کار خود و بازنگری در زیرساخت ها اقدام کرده است اذعان می دارد در شرایط حال حاضر شرکت ملی پست در نقطه اوج پیشبرد تحول دیجیتال قرار دارد و برای تداوم بقا متحول شده و با سایر شرکت های دیجیتالی برای عرضه و جابجایی محصولات و تولیدات محلی و منطقه ای رقابت می کند. 

مدیرعامل شرکت ملی پست عنوان می دارد شرکت ملی پست در حوزه دیجیتالی کردن فرایندها ورود و نسبت به باز طراحی  کسب و کار خود مبتنی بر فناوری های روز با استفاده از فرصت ها اقدام کرده است .

سبحانی فر معتقد است شبکه مویرگی پست عامل موثری در توسعه اقتصادی است که بستر گسترده و امنی برای توسعه تجارت الکترونیک فراهم ساخته و با پیروی از قوانین و الزامات اتحادیه پستی جهانی که لازم الاجرا نیز است،  توانسته تا روند توزیع و مبادله اسناد و مرسولات را شتاب دهد.

او عنوان می کند پست با ایجاد راه های دسترسی به بازارهای مختلف کسب و کارهای خرد، نقش موثری در توسعه بازارهای ملی و بین المللی ایفا می‌کند و در حقیقت اکنون پست ، مکمل اصلی توسعه بازارهای دیجیتال است .


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: