ال جی/

طعم یک زندگی لوکس برای مشتریان

طعم یک زندگی لوکس برای مشتریان
کدخبر : 546390

اکنون ‌که بسیاری از ما زمان بیشتری را نسبت به گذشته در خانه سپری می‌کنیم، علاقه به تغییر دکوراسیون و نوسازی چیدمان خانه یک امر کاملاً بدیهی است. در سراسر جهان، بیشتر صاحبان خانه برای تغییر دکوراسیون به شیک‌ترین حالت که بیشترین کاربرد و راحتی را نیز داشته باشد، سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام می‌دهند. همین امر سبب رشد روزافزون بازار وسایل خانگی پریمیوم و گران‌قیمت و مبلمان پیشرفته و مدرن شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: LG Signature نیز در همین راستا و به‌منظور آشناسازی مخاطبان بیشتری با اهداف خود برای داشتن زندگی لوکس، بار دیگر با شرکت ایتالیایی Molteni&C S.p.A همکاری مشترکی را آغاز کرده است. گسترش همکاری با سبک زندگی برتر و نام تجاری مبلمان ایتالیایی گواهی بر تعهد هر دو برند در جهت یک هدف مشترک است تا زندگی خوب را برای بیشتر مصرف کنندگان در دسترس قرار دهد.

MolteniC_3

توسعه‌ی همکاری مشترک ال‌جی با یکی از برترین برندهای ایتالیا در زمینه‌ی طراحی و ساخت مبلمان و وسایل خانه، درواقع تعهدی از طرف هر دو برند است تا هدف مشترک خود یعنی تأمین زندگی بهتر برای مشتریان بیشتر را محقق سازند.

همکاری این دو برند در سال گذشته با نمایش تلویزیون‌های SIGNATURE OLED ال‌جی در موزه‌ی مشهور Molteni در ایتالیا و فروشگاه‌های برتر برند Molteni & C در سراسر اروپا و آمریکای شمالی رقم خورد. در سال جاری نیز این همکاری قرار است با ارائه‌ی نوآوری‌های متنوعی به‌منظور ترویج شیوه‌ی زندگی بهتر برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان ادامه پیدا کند.

از ماه جاری میلادی، مشتریان علاقه‌مند می‌توانند برای سفارش محصولات LG SIGNATURE از نمایشگاه‌های تعیین‌شده‌ی Molteni & C دیدن کنند؛ و با خرید این محصولات آسایش و راحتی بیشتری به اتاق نشیمن یا اتاق‌خواب خود هدیه دهند.

 تلویزیون OLED ال‌جی امسال نیز در فهرست مجموعه 2021 برند Molteni&C به‌عنوان بخشی از سری محصولات  UP 505، یک قفسه بندی دیواری مدولار و سیستم چند رسانه ای طراحی شده توسط مدیر هنری Molteni & C نیکولا گالیزیا، قرار خواهد گرفت. طراحی فریبنده و مینیمالیستی این سیستم، حسی از یکپارچگی و ظرافت هنر دست را نشان می‌دهد.

MolteniC_4

شرکت Molteni&C همکاری مشترک خود را به Contract Atelier نیز توسعه می‌دهد؛ که یک پروژه‌ی لوکس بازسازی مسکن است و با همکاری این شرکت ایتالیایی و برندهای لوازم‌خانگی و معماری‌های جهان فعالیت می‌کند. محصولات ال‌جی سیگنچر قرار است در مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه جدید در شهر میلان که در ماه آینده‌ی میلادی برگزار می‌شود به نمایش گذاشته شود.

MolteniC_1

ال‌جی سیگنچر در همکاری مشترک با برندهای مطرح بین‌المللی همانند Molteni&C نشان می‌دهد که ترکیب تکنولوژی با وسایل و مبلمان شیک تا چه اندازه می‌تواند فضایی لوکس و مدرن برای زندگی انسان فراهم آورد. ال‌جی برای مشتریانی که زیبایی و عملکرد خوب را به‌طور هم‌زمان می‌خواهند نیز محصولاتی ارائه می‌دهد که علاوه بر شیک بودن، کاملاً کاربردی و به‌روز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: