علیرضا زرگوش:

به زودی پرداختی ها و مزایای غیر مستمر استانها بر اساس عملکرد و میزان وصول مطالبات تعیین می شود

به زودی پرداختی ها و مزایای غیر مستمر استانها بر اساس عملکرد و میزان وصول مطالبات تعیین می شود
کدخبر : 547062

علیرضا زرگوش از تخصیص پرداختی ها و مزایای غیر مستمر به استانها درماههای آتی بر اساس عملکرد و میزان وصول مطالبات توسط کارگروهی ویژه خبر داد .

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست در نشست استانهای گروه G۸  که با حضور  مدیرعامل؛ عضو هیئت مدیره؛ معاونین مدیرعامل، مدیران کل دفتر مدیرعامل و امور مالی و مدیران کل پست استانهای آذربایجان شرقی؛ آذربایجان غربی؛ خراسان رضوی؛ خوزستان؛ مازندران؛ فارس ،اصفهان و البرز برگزار شد؛ عملکرد و میزان درآمد و ترافیک سال گذشته و نیمه نخست سال جاری استانهای مذکور بررسی گردید. 

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در این جلسه ضمن تشریح نتایج ارزیابی عملکرد استانهای مذکور به ارائه گزارشی از درآمد و ترافیک آنها پرداخت.

علیرضا زرگوش در ادامه با تاکید بر پیگیری وصول مطالبات استانی خواستار  شناسایی و اعلام فضاهای مازاد غیرعملیاتی شد.

وی همچنین به بازدیدهای مسئولان استانی و نمایندگان مجلس از ادارات پست استانها اشاره کرد و از مدیران استانها خواست تا با بهره‌گیری از کمک ادارات کل برنامه و بودجه در توسعه زیرساخت های پستی از محل طرح تملک های دارایی تلاش کنند.

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به جهت «ساماندهی توزیع امانات» بر تسریع در بهره برداری از خودروهای تخصیص داده شده به استانها تاکید و خواستار تامین راننده از نیروهای مازاد شد .

زرگوش همچنین از برقراری کمیته ای به منظور بررسی وصول مطالبات و بررسی عملکرد واحدهای اجرایی خبر داد و گفت : «براساس این اقدام؛ در ماههای آتی میزان پرداختی ها و مزایای غیرمستمر استانها تعیین خواهد شد. »

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: