به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس شورای بین المللی موزه ها انجام شد؛

افتتاح موزه تمبرهای زینتی

افتتاح موزه تمبرهای زینتی
کدخبر : 548305

موزه تمبرهای زینتی کشور به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس شورای بین المللی موزه ها با حضور روسای کمیته ملی موزه های ایران و موزه ارتباطات کشور افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، موزه تمبرهای زینتی ایران با حضور سید احمد طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه های ایران، حسن عمیدی رئیس موزه ارتباطات و مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی شرکت ملی پست و مدیر مجموعه تولیدی پرنیا در محل خانه سکه ایران افتتاح شد. 

در این موزه مجموعه ای از تمبرهای فاخر که تا کنون با همراهی شرکت ملی پست و صنایع دستی پرنیا تولید گردیده، تمبرهای طلای  مشاهیر ایران و جهان که به صورت نقش برجسته خلق شده و سایر تمبرهای زینتی با موضوعات  مختلف  به نمایش گذاشته شده است. 

گفتنی است منحصر بودن این موزه بنا به گفته مدیر مجموعه تولیدی پرنیا (خانه سکه ایران) این است که در آثار به نمایش گذاشته شده در کنار هنر مجسمه سازی و نقش برجسته سازی با بهره گیری از اساتید بنام کشور همزمان از هنر طلا سازی و نقره کاری و میناکاری نیز استفاده شده است. 

محل این موزه درمرکز شهر تهران ، خیابان سمیه خیابان ایرانشهر قرار دارد، جهت هماهنگی بازدیداز موزه مذکور با شماره تلفن ۸۸۳۰۶۰۰۵ تماس حاصل نمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: