ال‌جی سرویس گیمینگ مبتنی بر فضای ابری NVIDIA GeForce NOW را به تلویزیون‌های هوشمند WebOS می‌آورد

ال‌جی سرویس گیمینگ مبتنی بر فضای ابری NVIDIA GeForce NOW  را به تلویزیون‌های هوشمند WebOS می‌آورد
کدخبر : 548337

پیشرو بودن در تجربه‌ی بازی‌های تلویزیونی با اولین اپلیکیشن GeForce NOW تلویزیون هوشمند

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که با NVIDIA همکاری می‌کند تا اولین تولیدکننده تلویزیون های هوشمند باشد که اپلیکیشن GeForce NOW، سرویس برتر پخش بازی‌های ابری(Cloud) را برای تلویزیون‌های ال‌جی مجهز به پلتفرم webOS توسعه می‌دهد.۱

اندازه‌ی بزرگ صفحه‌نمایش، کیفیت تصویر شبیه واقعیت و نرخ بالای بازسازی تصویر باعث شده تا تلویزیون‌های OLED ال‌جی بهترین گزینه برای GeForce NOW باشند. این سرویس در حال حاضر در  NVIDIA SHIELD، ویندوز کامپیوترهای پی‌سی، سیستم‌عامل mac، Chrome ، Android و مرورگر Safari برای آیفون و آی‌پد موجود است. ازاین‌پس GeForce NOW به گیمرها این امکان را می‌دهد تا بازی را در تلویزیون‌های ال‌جی خود شروع کنند و با هر دستگاهی که دارند ادامه دهند.

نسخه بتا این اپلیکیشن از این هفته در فروشگاه محتوای ال‌جی در مدل‌های منتخب تلویزیون‌های ۲۰۲۱  LG ۴K OLED  ، QNED Mini LED  و تلویزیون‌های Nanocell در ۸۰ فروشگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن به دارندگان تلویزیون های ال‌جی این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی از بیش از ۳۵ بازی رایگان فقط با یک دسته‌ی کنترل بازی لذت ببرند.

این بازی‌ها شامل Rocket League و Destiny۲ به‌علاوه‌ی عناوین مطرح و محبوب دیگری مانند Guardians of the Galaxy و Crysis Remastered Trilogy هستند. تمامی این بازی‌ها با رزولوشن  ۱۰۸۰Pو سرعت  ۶۰ فریم در ثانیه قابل‌اجرا هستند. اعضای GeForce NOW Priority  به پیشرفته‌ترین پلتفرم برای فناوری‌های ردیابی اشعه و هوش مصنوعی دسترسی پیدا می‌کنند که از سرورهای مجهز به  NVIDIA RTX در مراکز داده‌ی سراسر جهان استریم می‌شود تا گیم‌پلی و گرافیک فوق‌العاده باکیفیت بالا را تجربه کنند.

ترکیب قدرتمند GeForce NOW و تلویزیون OLED ال‌جی به معنای بهترین تجربه‌ی همه جانبه گیمینگ است. پیکسل‌های خود نورده OLED ال‌جی، با ارائه‌ی زنده‌ترین رنگ‌ها و نقاط مشکی عمیق، محیط‌ها و شخصیت‌های بازی را واقعی‌تر از همیشه نمایش می‌دهند. تلویزیون‌های ال‌جی همچنین بازمان پاسخ‌گویی بسیار سریع یک میلی‌ثانیه‌ای و تأخیر ورودی فوق‌العاده کم برای ارائه‌ی تصاویر روان‌تر و کنترل بهتر یک گام جلوتر از رقبای خود ایستاده‌اند.

لی سانگ وو، معاون ارشد استراتژی کسب‌وکار ال‌جی در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفت: «مشتریان ال‌جی وقتی صحبت از بازی روی صفحه‌نمایش بزرگ می‌شود، انتظار بهترین‌ها رادارند. همکاری با NVIDIA برای ارائه‌ی GeForce Now به دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی، نشانه‌ی تعهد ما برای ارائه بهترین تجربه گیمینگ در تلویزیون‌های  مجهز به webOS  این برند است».

۱.     لیست کامل مدل های تلویزیون سازگار به زودی اعلام می شود.

۲.    NVIDIA GeForce NOW نسخه بتا، کاملاً کاربردی و بدون محدودیت در خدمات است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: