مخابرات/

حضور گروه مخابرات ایران در بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه تلکام

حضور گروه مخابرات ایران در بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه تلکام
کدخبر : 549244

گروه مخابرات ایران در بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی با شعار «مخابرات، تحول دیجیتال، توسعه پایدار » در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۰ حضور می یابد.به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی، این شرکت با رویکرد فناوری اطلاعات و ارائه راهکارهای نوآورانه و با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و ارائه محصولات متنوع در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱ حضور می یابد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی، این گروه با محوریت شرکت مخابرات ایران و حضور شرکتهای مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت تحقیقاتی آزمون کیفیت، خدمات مخابراتی ارگ جدید ، شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، شرکت بهینه پردازش، شرکت فراز فنون مرکزی، شرکت امید ژرف نگر، شرکت نوران ارتباط پایدار، شرکت کاراشاپ، شرکت شسکام و شرکت کابلهای مخابراتی شهید قندی در بیست و دومین نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه به صورت فعالانه حضور می یابد.

بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات ایران با توجه به رویکرد مبنی بر تقویت ارتباط بین شرکت ها در نمایشگاه های تلکام ، با حضور در بخش های گفتگو با سازمان‌ها و شرکت‌های کارفرمایی و بخش‌های دولتی و خصوصی ، آماده مذاکره و تعامل به منظور گسترش بازار حوزه ICT و پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان در بخش های مختلف صنعت ارتباطات کشور است.

این گزارش می افزاید، به منظور تحقق رویکرد تعاملی و همگرایی شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه، سرویس های مناسب مشتریان خانگی، سازمانی و تجاری در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده و افراد، شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند ضمن آشنایی با کمپین های خاص نمایشگاه برای مشتریان مختلف با حضور در نمایشگاه، از نحوه ارائه این خدمات و مزیت های سرویس های متنوع گروه مخابرات ایران در این حوزه ها آشنا شوند.

علاقمندان و فعالان حوزه ارتباطات و مخابرات می توانند با حضور در سالن ۷، ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران، در فضایی به مساحت بیش از ۱۲ هزار متر مربع، از محصولات و سرویس های مختلف شرکت مخابرات ایران در تلکام ۲۰۲۱ بازدید به عمل آورند.

بر اساس اعلام معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران، وزارت ارتباطات حمایت راهبردی خود را از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱ اعلام کرده‌است و سایر بخش‌های ذی‌نفع همچون اپراتورها و شرکت‌های دانش بنیان هم در راستای انطباق با برنامه های وزارت ارتباطات در این نمایشگاه که بر مبنای ارتباط بین شرکت ها و تقویت تعامل و هم افزایی صنایع ارتباطی و مخابراتی کشور است ، حضور می یابند.

بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور در راستای همگرایی با اپراتورهای مختلف صنعت ارتباطات کشور و نهادهای تصمیم گیر بخش ارتباطات، حضور فعالانه ای در بیست و دومین نمایشگاه تلکام خواهد داشت.

گفتنی است نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱ از تاریخ پنج شنبه، دوم تا یکشنبه، پنجم دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: