نمایشگاه تلکام/

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام با حضور فعالان حوزه ICTکشور افتتاح شد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام با حضور فعالان حوزه ICTکشور افتتاح شد
کدخبر : 549667

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام با حضور تعدای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مهندس سلطانی ، مدیرعامل شرکت مخابرات، مدیران حوزه ارتباطات و مخابرات ، فعالان حوزه ICT، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی و برخی از مدیران شرکتهای برتر حوزه مخابراتی کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری تلکام در نمایشگاه، شرکت مخابرات ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام، ضمن ارائه کمپین های متنوع با تخفیفات ویژه، از جدیدترین محصولات فناورانه در بخش های تجاری، سازمانی و خانگی و اپلیکیشن های مخابراتی رونمایی به عمل می آورد.

سرویس های متنوعی مانند تانوما، پابلیک وای فای، سرینو، مخابرات من و دیجیتما در نمایشگاه ارائه می شود.

تحقق دولت الکترونیکی و توسعه پایدار در حوزه اقتصاد دیجیتال با کمک شرکت‌های خصوصی و تقویت نهضت تولید محتوا میسر خواهد بود و این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی‌های دانش بنیان نخبگان جوان ایرانی، در حوزه ICT به معرض دید عموم گذاشته شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی، با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: