مدیرعامل شرکت امیدژرف نگردر نمایشگاه تلکام:

تضمین کیفیت زنجیره تامین با محصول نورونتا

تضمین کیفیت زنجیره تامین با محصول نورونتا
کدخبر : 549670

مهندس حمید یزدانی، مدیرعامل شرکت امید ژرف نگر با حضور در نمایشگاه تلکام ضمن تشریح مزیت های محصول نورونتا خاطرنشان ساخت: مزیت های سازمانی محصول نورونتا از تمام محصولات مشابه بالاتر است و با توجه به افزایش دیتاهای حیاتی در امن سازی ارتباطات سازمانی، کیفیت زنجیره تامین با محصول نورونتا تضمین و تامین می شود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستادخبری نمایشگاه تلکام، یزدانی ضمن اعلام این مطلب گفت: نورونتا به عنوان یک محصول سازمانی از شرکت امیدژرف نگر، از مهم ترین محصولات سازمانی مرتبط با امنیت شبکه های عمده در سراسر کشور در قالب گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام شرکت کرده است.

وی افزود: خدمات نورونتا خاص بوده و به هیچ وجه، اشتراکی نیست و همچنین این خدمت، مستقل از شبکه آی پی است که برای سازمان ها و مراکز عمده، بسیار حیاتی است.

مدیرعامل شرکت امید ژرف نگر افزود: در حال حاضر برای پایداری امنیت ارتباطی سازمان ها، بسیاری از کارگزاری ها و سازمان های مرتبط با بورس از این منابع غیر اشتراکی استفاده می کنند و البته تعرفه آن نسبت به خدمات عادی سازمانی بالاتر است.

وی در تشریح قابلیت های فنی نورونتا گفت: نورونتا (Neuronta) یک شبکه امن اختصاصی غیراشتراکی با استفاده از تکنولوژی تقسیم زمانی است. این محصول ایجاد یک شبکه اختصاصی را میسر می سازد که ارتباط نقطه مرکزی مشترک را بر بستر شبکه TDM با دیگر نقطه یا نقاط مشترک برقرار می کند.

یزدانی افزود: این شبکه صدرصد غیراشتراکی است و سازمان ها برای داشتن یک شبکه عالی در ارتباط بین سازمانی از آن استفاده می کنند، در نورونتا امن سازی با ابزارهای واقعی انجام می شود ودر ۵ سال گذشته فعالیت آن هیچ مشکلی برای سازمان ها در استفاده ایجاد نکرده است.

مدیرعامل شرکت امید ژرف نگر گفت: از مهم ترین مزیت های نورونتا تضمین کیفیت SLA است که در تمام کشور از دورترین نقطه تا مرکز کشور، کیفیت یکسان به کاربران ارائه می دهد.

وی گفت: آیتم های مصوب سازمان تنظیم مقررات نیز در این میان کاملا رعایت می شود و نورونتا خود را موظف می داند بهترین خدمات تجاری و سازمانی را به مشتریان پرتعداد و متنوع خود در سراسر کشور ارائه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: