دکتر زارعیان در بیست و دومین نمایشگاه تلکام:

​ تقویت شراکت های تجاری با بازیگران فعال، رویکرد اصلی حوزه تجاری مخابرات ایران است

​ تقویت شراکت های تجاری با بازیگران فعال، رویکرد اصلی حوزه تجاری مخابرات ایران است
کدخبر : 549684

​معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با حضور در «رسانه تی وی ما » نمایشگاه تلکام تهران ۲۰۲۱، اظهار داشت: تقویت شراکت های تجاری با بازیگران فعال حوزه مخابرات ، رویکرد اصلی حوزه تجاری مخابرات ایران است ضمن اینکه می کوشیم بازیگران غیر فعال را نیز به حرکت درآوریم.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام ، دکتر زارعیان در گفت وگو با رسانه خبری نمایشگاه تلکام ضمن اعلام این مطلب، اظهار داشت: تلکام همیشه با هدف تعامل بیشتر با بازیگران این حوزه برگزار می شود.

وی افزود: هدف در نمایشگاه تلکام ، فروش نیست ؛تعامل است. براین اساس در دو روزی که از برگزاری نمایشگاه تلکام امسال می گذرد، تعاملات مناسبی با شرکت های حاضر در نمایشگاه انجام شده که منجر به انعقاد قراردادهای همکاری در آینده خواهد شد.

معاون تجاری و خدمات مشتریان مخابرات ایران گفت: در دوسال اخیر، وقفه ای در نمایشگاه به خاطرشیوع کرونا ایجاد شده که برگزاری این نمایشگاه شروع دوباره ای برای فعالیت هاست.

دکتر زارعیان افزود: در دوره جدید ، معاونت تجاری و خدمات مشتریان به دنبال تعامل بیشتر با بازیگران این حوزه در تمام سطوح ارایه خدمات از جمله تجاری و سازمانی است.

وی اظهار داشت : گفت و گوهای متعددی با FCP ها و SERVCOها انجام شده است و فعالیت هایی در حوزه ADSLسابقه بیشتری دارد .

داوود زارعیان افزود : رویکرد ما در معاونت تجاری ، تقویت مشارکت با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و تحول در ارتباط با B۲B شرکت مخابرات ایران است .

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : برای برگزاری نمایشگاه باید هر سال برنامه ریزی صورت بگیرد،با عجله وطبق سنوات گذشته اقدام به برگزاری نمایشگاه کردن ، نتیجه ای در پی نخواهد داشت .در واقع برای برگزاری نمایشگاه سال آینده از همین امروز باید برنامه ریزی کرد.

دکتر زارعیان خاطر نشان کرد: حوزه تلکام باید با حساسیت ویژه ای دنبال شود ، یعنی بازاریابی های تلکام حداقل باید ۴تا۵ ساله باشد و پیشنهاد من به شرکت ها این است که بخش نوآوری خود را تقویت کنند زیرا که حوزه آی سی تی روزانه و حتی دقیقه ای در حال به روز شدن است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: