تشریح اولویت‌های ال‌جی توسط مدیرعامل جدید این شرکت برای سال ۲۰۲۲

تشریح اولویت‌های ال‌جی توسط مدیرعامل جدید این شرکت برای سال 2022
کدخبر : 549786

هدف اصلی ال‌جی تبدیل‌شدن به مبتکر سبک زندگی بهتر و ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای اصولی در هر زمان‌ است.

به گزارش شما و اقتصاد: ویلیام چو، مدیرعامل جدید ال‌جی الکترونیکس (LG) اولویت‌های این شرکت برای سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد و توضیح داد که حرکت بر اساس استراتژی‌های از قبل برنامه‌ریزی‌شده در سال جدید برای ارزش‌ نهادن به مشتری، تقویت کسب‌وکارهای موجود و درعین‌حال آمادگی داشتن برای هرگونه احتمالاتی در آینده ‌تا چه اندازه اهمیت دارد.

 ویلیام چو همچنین در سخنرانی پایان سال خود از همه‌ی کارکنان برای موفقیت در سال ۲۰۲۱ که شاهد تغییرات و رشد زیادی در میان چالش‌های بازار جهانی بودند، قدردانی کرد.

ویلیام چو در این رابطه گفت: «ما هر آنچه باید انجام دهیم تا مدیریت سریع‌تر و شجاعت لازم برای اجرای راه‌های جدید به‌منظور برآورده کردن نیازهای محیط کاری در حال تغییر را داشته باشیم، انجام خواهیم داد. ال‌جی همیشه محصولات باکیفیت تولید کرده و در آینده نیز چنین خواهد بود. در آینده، ما تأکید بیشتری بر تجربه کلی مشتری با مفهوم F.U.N خواهیم داشت؛ که به معنی اولین (First)، منحصربه‌فرد (Unique) و جدید (New) است. این سه ویژگی به‌طور برجسته در تمام تجربیات مشتری در سال ۲۰۲۲ وجود خواهد داشت.»

آقای چو همچنین گفت: « نوآوری‌های تجربه مشتری شامل فرصت‌های بیشتر ارتباط با مشتریان به‌منظور پیش‌بینی دقیق‌تر و پاسخگویی بهتر به سبک زندگی جدید و روندهای بازار خواهد بود. »

آقای چو در ادامه بیان کرد: «ما این کار را بر اساس آنچه تاکنون ساخته‌ایم و با تقویت و بهبود برنامه‌ریزی برای آینده انجام خواهیم داد. تمرکز ما بر به حداکثر رساندن پتانسیل رشد کسب‌وکارهای موجود و مشاهده هر معامله از منظر تجربه مشتری خواهد بود.»

آقای چو همچنین به تحولات دیجیتالی در حال تکامل ال‌جی نیز اشاره کرد و گفت «ابتکاری که دو سال پیش آغاز شد، در حال حاضر بخشی از تمام جنبه‌های تجارت ال‌جی است که از برنامه‌ریزی تا عملیات، افزایش کارایی و بهبود رقابت‌ را شامل می‌شود. » مدیرعامل چو سخنرانی خود را با اشاره به تغییرات اساسی که قرار است در نحوه فعالیت‌های ال‌جی به‌عنوان یک شرکت انجام شود، به پایان رساند.

او در پایان گفت: «برای موفقیت ما بسیار مهم است که روشی ارگانیک برای کاهش و حذف موانع و شکاف‌ها بین بخش‌ها و واحدهای تجاری اتخاذ کنیم تا به کارمندان اجازه دهیم با آزادی بیشتری باهم ارتباط برقرار کنند و هماهنگ‌تر شوند. به همین ترتیب، ما باید همکاری خود را با سایر سازمان‌ها نیز افزایش دهیم و متوجه شویم که کجا می‌توانیم قابلیت‌های اصلی داخلی را توسعه دهیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: