مهندس کمیلی زاده در بیست ودومین نمایشگاه تلکام :

تلکام به سمت سرویس محوری، مطابق با روند فناوری در دنیاست

تلکام به سمت سرویس محوری، مطابق با روند فناوری در دنیاست
کدخبر : 549796

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با حضور در رسانه «تی وی ما» نمایشگاه تلکام اظهار داشت: روند حرکت نمایشگاه تلکام به سمت سرویس های جدید وخدمات مورد نیاز مشتریان، مطابق با روند نوین فناوری در دنیاست.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام ،مهندس کمیلی زاده ، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: حوزه فناوری اطلاعات ،حوزه پویایی است و هرچه بیشتر به سمت مکانیزاسیون پیش می رویم ، حوزه معماری فناوری اطلاعات از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

وی افزود: مسئولیت حوزه فناوری اطلاعات به خصوص در مجموعه عظیمی مانند مخابرات ایران بسیار سنگین است و تمام تلاش این حوزه برای کاهش وبه حداقل رساندن مشکلات احتمالی این مسیر است.

ساسان کمیلی زاده خاطرنشان کرد: حوزه فناوری اطلاعات با همکاری بخش های دیگر درصدد تحقق رضایت مندی مشتریان با توجه به نیازهای جدید است .

وی افزود: از سال ۹۶ که شرکت های مخابرات استانی ادغام شدند ، سیاست فناوری متمرکز درحوزه های کسب وکار شرکت مخابرات ایران در پیش گرفته شده که این موضوع علاوه بر صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها، امکان توسعه مطابق با آخرین روند فناوری را نیز فراهم می سازد.

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران گفت: البته برای رفع مشکلات، نیاز به تزریق سرمایه و بهبود وضعیت مالی شرکت است تا چالش های حوزه فناوری اطلاعات و به طور کلی شرکت مخابرات یاران به حداقل برسد.

وی افزود: ارتباط نداشتن با انجمن های تخصصی تلکام در سطح جهانی، یکی از چالش های کلی حوزه فناوری اطلاعات ایران است که دراین بخش، اپراتورها می توانند به صورت تخصصی وارد شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: