مدیرعامل همراه اول در بیست و دومین نمایشگاه تلکام:

حضور اپراتورها در صحنه ارتباطات دیجیتال بسیار ضروروی ست

حضور اپراتورها در صحنه ارتباطات دیجیتال بسیار ضروروی ست
کدخبر : 549824

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ، همراه اول، با حضور در رسانه « تی وی ما» نمایشگاه تلکام با اشاره به ارایه سرویس های دیجیتال همراه اول در بیست و دومین نمایشگاه تلکام ،اظهار داشت: در حال حاضر جهت گیری به سمت سرویس های دیجیتال در کنار سرعت بالا ضرورتی اجتناب ناپذیر برای اپراتورهای ارتباطی کشور است

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تلکام ، دکتر اخوان،مدیرعامل همراه اول ضمن اشاره به اینکه مشترکینی همراه اول معتبر و قدیمی و سرمایه اصلی این شرکت است، اظهار داشت: همراه اول ضریب نفوذی ۲۰ درصد بیشتر از جمعیت کشور را از آن خود کرده است.

وی با تاکید براینکه هرچه شرکت ها با قدرت بیشتر در نمایشگاه تلکام حاضر شوند، به نفع مخاطبان ، اپراتورها و شرکت های آی سی تی ست ، گفت: امسال با وجود کرونا، استقبال وسیعی از تلکام شده است .

دکتر اخوان در پاسخ به این سوال که آینده صنعت ارتباطات را چگونه می بینید ،خاطرنشان کرد: هر روز باید از فناوری های فیزیکی فاصله بیشتری گرفت و اینکه ما اپراتورهای صنعت ارتباطات چقدر به این امر جامه عمل می پوشانیم و موفق هستیم که در حوزه فناوری های نو گام های بلندی برداریم ، در آینده مشخص می شود .

وی خطاب به جوانان توصیه کرد برای انتخاب شغل آینده موضوعات مرتبط با آی سی تی را انتخاب کنند چرا که آینده از آن این صنعت است که مطابق فناوری های روز دنیا به روز می شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: