معاون شبکه شرکت مخابرات ایران در بیست ودومین نمایشگاه تلکام :

قدیمی بودن تجهیزات شبکه ارتباطات ثابت از چالش های اصلی شبکه های ارتباطی است

قدیمی بودن تجهیزات شبکه ارتباطات ثابت از چالش های اصلی شبکه های ارتباطی است
کدخبر : 549825

​معاون شبکه شرکت مخابرات ایران با حضوردر نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، در گفت وگو با رسانه «تی وی ما» ، درخصوص چالش های حوزه ارتباطات ثابت در ایران گفت : قدیمی بودن و متعدد بودن تجهیزات شبکه ارتباطات ثابت ، از چالش های اصلی شرکت است و نیاز به تحول در حوزه فناوری دارد .زیرا که باند پهن شبکه به خاطر قدیمی بودن قادر به ارایه سرویس های نو مطابق با نیازهای جدید مشتریان نیست و از فناوری هایی چون FTTH فاصله دارد .

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام ، مهندس رضا خلیلی، با اشاره به گستردگی سطح پوشش شبکه مخابرات ایران اظهار داشت : شرکت مخابرات ایران تنها اپراتوری است که هم از لحاظ پهناوری ، شبکه پهنی به حساب می آید و هم از لحاظ خدماتی که ارایه می دهد تمامی مشترکان در تمامی شهرها ، روستاها و حتی دورترین نقاط کشور را پوشش می دهد.

وی افزود: ضروری ست که هرچه سریع تر شبکه شرکت مخابرا ت ایران برای ارایه سرویس های جدید با کیفیت مناسب و نو،تجهیز و به روز شود .

مهندس خلیلی همچنین درخصوص نحوه برگزاری نمایشگاه تلکام امسال اظهار داشت : این نمایشگاه هم برای تولید کنندگان وتامین کنندگان تجهیزات مخابراتی و شرکت های دانش بنیان و هم برای اپراتورهای مخابراتی فرصت مناسبی برای تعامل و ارایه تجارب ، راهکارها و برنامه هاست .

وی افزود: در سایه این نمایشگاه ، ما به عنوان اپراتور می توانیم از محصولات و نوآوری های شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم و از طرفی ، شرکت ها نیز می توانند دراین فضای روز دنیا ، نوآوری ها را رصد کزده تا با استفاده از این تعاملات در آینده بتوانند انتظارات ما اپراتورها را تامین کنند .

مهندس خلیلی درخصوص آینده ارتباطات ثابت کشور گفت : امیدوارم با حمایت ها و برنامه های وزارت ارتباطات وسازمان تنظیم مقررات که گستردگی فیبرنوری مد نظر آنهاست، شبکه ارتباطات ثابت کشور توسعه لازم را بیابد و نیازهای جدید مردم و شرکت های تجاری را در این حوزه تامین کند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: