دکترلطفعلی در بیست ودومین نمایشگاه تلکام:

رضایت مشتری وحمایت از تولید داخل ، دو راهبرد زنجیره تامین مخابرات ایران است

رضایت مشتری وحمایت از تولید داخل ، دو راهبرد زنجیره تامین مخابرات ایران است
کدخبر : 549877

معاون پشتیبانی و زنجیره تامین شرکت مخابرات ایران با حضوردر رسانه « تی وی ما» نمایشگاه تلکام ، زنجیره تامین را موتور محرک و لوکوموتیو تمامی بخش های عملیاتی و پروژه های شرکت دانست و اظهار داشت: رضایت مشتری و حمایت از تولید داخل دو راهبرد اصلی زنجیره تامین در شرکت مخابرات ایران است .

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، دکترشهاب لطفعلی، سه فاکتور کلیدی زمان ارایه به بازار ، کیفیت محصول و مدیریت هزینه را به عنوان فاکتورهای ضروری برای زنجیره تامین برشمرد واظهار داشت : این معاونت با تاکید بر کسب بالاترین امتیاز در این سه فاکتور اساسی ؛ برای حفظ مشتری و بقای کسب وکار به وظایف و اجرای برنامه های خود می پردازد.

وی افزود: در تلکام امسال، این معاونت با بیش از دهها شرکت دانش بنیان و تولید کننده تجهیزات مخابراتی داخلی نشست و مذاکره داشته و دستاوردهای خوبی از این نمایشگاه اخذ کرده است .

دکتر لطفعلی خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان شرکت کننده در تلکام ، محصولات و خدمات بومی و داخلی برای عرضه دارند که با توجه به سیاست کلان شرکت مخابرات ایران مبنی بر حمایت از تولید داخل، رویداد خوبی برای شرکت مخابرات محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: