وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

​ظر فیت های بزرگ پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال

​ظر فیت های بزرگ پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال
کدخبر : 550236

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «در شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت‌های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد.»

به گزارش شماو اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، «عیسی زارع‌پور» شب گذشته در پست اینستاگرامی خود نوشت امروز در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت ملی پست، پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بودم. من از ابتدای مسئولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همواره پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده‌ام و از این پس هم خواهم بود می‌دانم که اقداماتی برای بهبود وضعیت سختی کار و معیشت کارکنان پست انجام شده اما اینها را کافی نمی‌دانم و هر روز پیگیر راهکارهای بهبود کلی درآمد این شرکت و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پست هستم.

وی در قسمتی دیگر از این پست آورده است در شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت‌های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک‌ و فعال و متحول شود و خدمات با کیفیت‌تری به مردم ارائه دهد. تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری‌های جدید در زنجیره خدمات پستی هم مسیر ارتقای این شرکت را هموار می‌کند. هنوز بهای تمام شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکارهای فناورانه هزینه‌ها را کاهش داد.

زارع پور همچنین گفته است سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشه‌دار شود، سرعت ارائه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد مردم می‌شود. قرار شد همکاران من در شرکت پست از طریق هوشمند‌سازی فرآیند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و به صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است هرگز یادمان نرفته که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع کرونا و برای آنکه کار مردم لنگ نماند چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظشان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: