ارائه پارادایم جدید توسط الجی با عرضه لوازم‌خانگی قابل ارتقاء

ارائه پارادایم جدید توسط الجی با عرضه لوازم‌خانگی قابل ارتقاء
کدخبر : 551719

ارائه لوازم خانگی با قابلیت ارتقا و به روزرسانی مطابق با الگوهای مصرف جدید، باعث افزایش طول عمر این محصولات میشود.

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است الگوی جدیدی از روش استفاده از لوازم‌خانگی را با گزینههای قابل ارتقا ارائه دهد که با سبک زندگی منحصربه‌فرد و متغیر مشتریان سازگار است.

LG-Upgradable-Appliances-02_Washing-Machine-2

لوازم‌خانگی قابل ارتقاء ال‌جی که تحت مفهوم Evolving Appliances For You به معنای «توسعه‌ی لوازم‌خانگی برای تو» توسعه‌یافته‌اند، این قابلیت رادارند تا با ویژگی‌های جدیدی که در آینده بر اساس الگوهای استفاده و عادات کاربران توسعه پیدا می‌کنند سازگار شوند.

ارزش افزوده لوازم خانگی  قابلیت ارتقاء این است که می‌توانید از طریق نرم‌افزار جدید، سخت‌افزار جدید یا هر دو، عملکرد جدیدی را به دستگاه موجود اضافه کنید که آسایش بیشتری را برایتان فراهم آورد.

LG-Upgradable-Appliances-04_Refrigerator

به‌طور مثال، وقتی یک حیوان خانگی جدید به خانواده می‌پیوندد، کاربران می‌توانند عملکرد تصفیه‌کننده هوای LG PuriCare را با ارتقاء فیلتر بهبود دهند تا موی حیوانات خانگی را به‌طور کامل‌ از هوا فیلتر کند1. یا به عنوان مثال خشک‌کن‌های قابل ارتقا ال‌جی را می‌توان با لوازم جانبی و نرم‌افزار جدید قابل دانلود از برنامه LG ThinQ آپدیت کرد، ‌تا با انواع جنس پارچه سازگار باشند.

مزیت ارتقاء لوازم‌خانگی ال‌جی برای کاربران این است که باعث می‌شود تا محصولات موجود با روندها و الگوهای استفاده‌ی در حال رشد و تغییر در طول سال‌های طولانی عمر خود، سازگاری داشته باشند و کاربردشان را چندین برابر افزایش می‌دهد. درمجموع، ال‌جی در نظر دارد امسال حدود 20 دستگاه قابل ارتقاء را معرفی کند2.

LG-Upgradable-Appliances-03_Washing-Machine

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفت: «قابلیت ارتقاء لوازم‌خانگی این ایده را که لوازم‌خانگی گران‌قیمت، عمر کوتاهی دارند و بعد از چند سال منسوخ می‌شوند را به چالش می‌کشد. ما می‌خواهیم مشتریان احساس خرید یک ماشین لباس‌شویی یا یخچال جدید را در تمام طول عمر آن محصول تجربه کنند، نه‌فقط اولین باری که آن را به خانه می‌آورند.»

مشتریان در بازارهای خاص می‌توانند در اواخر سال جاری میلادی منتظر عرضه‌ی اولین ماشین لباسشویی و خشک‌کن قابل ارتقاء ال‌جی باشند. برای اطلاعات بیشتر در صورت موجود بودن، حساب اینستاگرام لوازم خانگی ال‌جی (lg_homeappliances@) را دنبال کنید.

فیلتر مراقبت از موی حیوانات خانگی جداگانه فروخته می‌شود.

محصولات و ویژگی‌های قابل ارتقاء ممکن است بسته به مدل و کشور متفاوت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: