ریاست خانه بلاکچین ایران:

فرافناوری بلاکچین اقتصاد آینده را متحول می کند

فرافناوری بلاکچین اقتصاد آینده را متحول می کند
کدخبر : 553981

ریاست خانه بلاکچین ایران در مراسم تجلیل از مدیران جهادی فنی و حرفه ای کشور گفت: فرافناوری بلاکچین اقتصاد آینده را متحول می کند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  معاونت روابط عمومی خانه بلاکچین ایران ؛ علی پاکباختگان زنجانی ، کارآفرین نمونه کشور در بخش ویژه مراسم که طی حکمی به عنوان مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور منصوب شد ، با اعلام مطلب فوق افزود: مهم ترین اصل در سیاست های گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استقرار و تقویت اقتصاد مقاومتی است و فرافناوری بلاکچین راهکار نوین این امر است و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی باید انواع فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده و ظرفیت های برتر، در جهت تحقق هدف های اقتصاد مقاومتی ساماندهی و ارتقا داده شوند. همچنین انواع فرصت ها و ظرفیت های بالقوه از جمله اقتصاد دیجیتال ، فرافناوری بلاکچین و روز ارزها احیا، ساماندهی و گسترش یابند. 

WhatsApp Image 2022-03-10 at 19.35.40

مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین مرکز آموزش تخصصی و کوتاه مدت دانشگاه پیام نور در مراسم تقدیر از مدیران جهادی و برگزیده خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای کشور در که در سالن همایش های دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار گردید خاطرنشان کرد : در این راستا یکی از ویژگی های اقتصاد قوی و مستقل، آینده پژوهی برای تحول اقتصادی است  و این بدین معناست که در راستای تحقق بیانیه گام دوم، باید آموزش ، پژوهش و آینده پژوهی نسبت به فناوری های نوین اقتصاد جهان و دانش بلاکچین و رمز ارزها را تقویت و گسترش داد چرا که این حرکت، اهرم تحریم را بی‌اثر می‌کند. 

WhatsApp Image 2022-03-10 at 19.35.38

ریاست خانه بلاکچین ایران ادامه داد: بلاکچین فرافناوری است که 27 سال پیش آغاز شده و غیرقابل نفوذ و هک است. این فناوری بازار نوینی است که نقش بسزایی در معاملات، صادرات، واردات و تعاملات بین المللی با سایر کشورها ایفا خواهد کرد و بر این اساس ؛ خانه بلاکچین ایران به صورت اتحادیه ثبت شده تا ایده های اشخاصی که در این زمینه صاحب نظر هستند را ثبت نماید تا ضمن عملیاتی نمودن طرح ها ، موجب جلوگیری از خروج ایده ها از کشور گردد. در مبحث پلتفرم های تبادلی، حدود 12 میلیون نفر فعالیت می کنند که متاسفانه به دلیل نواقص آموزشی، در این حوزه متضرر شده اند و خوشبختانه به همت مدیران انقلابی خانه بلاکچین ایران ، کد درسی رمزارزها در دانشگاه پیام نور و فنی و حرفه ای فعال شده که می تواند با ارائه آموزش های استاندارد، این مسیر را به سمت صحیح هدایت کند.

در پایان این مراسم ؛ علی زنجانی طی حکمی مهندس فاضل شیرکوند را به عنوان معاون آموزش رمزارز و بلاکچین در مرکز آموزش های تخصصی و کوتاه مدت دانشگاه پیام نور، مهندس سجاد اصغری را به عنوان معاون آموزش رمزارز و بلاکچین در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور و همچنین مهندس فرهاد بهلولی را به عنوان سرپرست اساتید در حوزه رمزارز و بلاکچین در مرکز آموزش و آموزشگاه های فنی و حرفه ای منصوب کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: