شرکت مخابراتی/

تلاش حداکثری برای ارایه خدمات مخابراتی مطلوب به مشترکین و مهمانان نوروزی در استان اصفهان

تلاش حداکثری برای ارایه خدمات مخابراتی مطلوب به مشترکین و مهمانان نوروزی در استان اصفهان
کدخبر : 554512

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این مطلب گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان علی رغم وجود حجم بالای استفاده از شبکه مخابراتی همراه اول و ثابت، در حال حاضر شاهد سرویس دهی بدون وقفه و کاستی در این استان هستیم.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی ضمن خوشآمد گویی به مهمانان نوروزی اظهار کرد: اصفهان با مردمانی هنرمند، صنعتگر، فرهنگ دوست، عالم پرور و ایثارگر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و گنجینه آثار ارزشمند تاریخ و تمدن ایران اسلامی همه ساله در ایام نوروز پذیرای میهمانان و گردشگران عزیز از اقصی نقاط کشور و جهان بوده و امسال نیز در طلیعه قرن پانزدهم هجری شمسی، پس از فروکش کردن بیماری منحوس کرونا خود را برای میزبانی از مسافرین و میهمانان آماده کرد و در این راستا مخابرات منطقه اصفهان نیز با تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه، در بالاترین سطح آمادگی در جهت خدمت رسانی به هموطنان در جای جای استان پهناور و شهید پرور استان قرار دارد.

 

وی افزود: هم اکنون به لطف خدا با تلاشهای شبانه روزی در تمامی حوزه ها و استقرار نیرو در مراکز و دفاتر در سراسر استان، شبکه و سرویس های مخابراتی در شهر ها، روستاها و جاده های استان از پایداری خوبی برخوردارند و آمادگی لازم برای پاسخ به هر مشکل احتمالی فرآهم می باشد.

 

قربانی عنوان کرد: مخابرات منطقه اصفهان با توجه به اینکه بیش از ۲۵ درصد از بزرگراه ها و جاده های ارتباطی کشور در استان قرار دارد؛ با پوشش نزدیک به ۱۰۰ درصدی تلفن همراه، اطمینان خاطر مسافرین در هنگام رانندگی و عبور از استان را فراهم نموده است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پایان بیان کرد: امیدوارم هموطنانی که استان و شهر اصفهان را برای این ایام، به عنوان مقصد گردش و تفریح خود انتخاب می نمایند با رضایت از سرویس ها و خدمات مخابراتی، با عافیت کامل به شهر و دیار خود بازگردند.

 

گفتنی است، در حال حاضر تعداد ی از کارکنان حوزه های ارتباطات ثابت و همراه اول، دیتا و مراکز تماس ۹۹۹۰،۲۰۲۰ و ۱۱۸ به صورت شبانه روزی، وظیفه خدمت رسانی به مهمانان نوروزی و مشترکین، در ایام نوروز را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است، تعداد ۳۸۰ دفتر مخابراتی در ایام نوروز به صورت شیفت در استان اصفهان پاسخگوی مراجعین هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: