لیائی در بازدید از پست استان گیلان مطرح کرد/

خدمات نوین پستی عاملی مهم در تحقق شعار سال

خدمات نوین پستی عاملی مهم در تحقق شعار سال
کدخبر : 554546

مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از پست استان گیلان خدمات نوین پستی را عاملی مهم در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ برشمرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ در جریان ادامه روند بازدیدهای  استانی؛ محمود لیائی نخستین سفر خود را در سال جدید با حضور در استان گیلان و بازدید از اداره کل پست این استان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ششم فروردین ۱۴۰۱  آغاز کرد‌.

 مدیرعامل شرکت ملی پست طی بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی پست گیلان با  کارکنان هر قسمت دیدار و از آنها قدردانی کرد.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر همکاری در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال زایی؛ شرکت ملی پست را  از ارکان اساسی در پیاده سازی اقتصاد دیجیتال کشور خواند.

لیائی با بیان اینکه هوشمندسازی در سال جدید نیز در راس اقدامات پست است افزود: «ادامه مسیر طرح تحول دیجیتال در تمام بخش های شبکه پستی کشور از مهمترین اهداف ماست.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست نظارت بیشتر براجرای فرایندها، بهبود کیفیت و ارتقای سرعت حمل و جابجایی و توزیع مرسولات همراه با رعایت قوانین و مقررات در قبول مرسوله و خدمات ارسالی از سوی پست را مورد تاکید قرار داد.

پیگیری پرداخت مرحله دوم پاداش کارکنان

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه طبق قراری که با کارکنان این اداره کل داشت در محل حرم مطهر فاطمه اخری (س) خواهر امام رضا (ع) حاضر شد.

لیائی در این دیدار ابراز امیدواری کرد: «در سال جدید با ریل گذاری انجام شده، سالی خوب در زمینه افزایش رشد و درآمد بیشتر خواهیم داشت که این درآمد متعاقبا موجب افزایش بیشتر رفاهیات پرسنل شبکه پستی خواهد شد.»

وی در پاسخ به سوال همکاران پیرامون تبدیل وضعیت ایثارگران، گفت: «تبدیل وضعیت این گروه از کارکنان براساس ضوابط و مقررات انجام خواهد شد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به تلاش در راستای پرداخت بخش دوم پاداش کارکنان در ابتدای سال جاری اذعان داشت: «حوزه مالی شرکت ملی پست؛ در حال پیگیری دریافت اعتبار تخصیص یافته به پست از سازمان برنامه و بودجه است که در صورت تامین اعتبار، پرداختی های پرسنل واریز می شود.»

لیائی به استماع پیشنهادات و نظرات کارکنان پرداخت و ضمن پاسخگویی؛ قول مساعد داد تا مسائل قانونی و مشکلات کارکنان را پیگیری نماید.

همراهی استانداری در ساخت مرکز تجزیه و مبادلات رشت

معاون وزیر ارتباطات در ادامه طی دیدار با استاندار گیلان خواستار همراهی در احداث مرکز تجزیه و مبادلات در زمین هفت هزار متری ورودی شهر رشت از محل اعتبارات استانی شد.

وی اظهار داشت: «این زمین با توجه به واقع شدن در ورودی شهر مانع از تردد کامیون های پستی به مرکز شهر شده و بسیاری از مشکلات و موانع کمبود فضای تجزیه و مبادلات  پست استان گیلان با احداث این مرکز مرتفع خواهد شد.»

استاندار گیلان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرعامل شرکت ملی پست؛ در این خصوص قول مساعد برای همکاری داد .

اسداله عباسی در ادامه از خدمات کارکنان شبکه پستی کشور خصوصا در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد.

بازدید از نخستین مرکز پست موزه مدرسه‌ی دنیا

بازدید از بخش های مختلف نخستین پست، موزه، مدرسه جهان که سال ۹۹ در رشت بنا شد از دیگر برنامه های این بازدید بود که توسط لیائی با همراهی مدیرکل پست گیلان انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: