مدیرعامل شرکت ملی پست خواستار شد/

رویکرد آتی پُست؛ مبتنی بر شعار سال

 رویکرد آتی پُست؛ مبتنی بر شعار سال
کدخبر : 554710

مدیرعامل شرکت ملی پست بر پیشبرد سیاستهای راهبردی این شرکت بر مبنای مولفه های شعار سال تاکید کرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی در جریان دیدار نوروزی با مدیران شبکه پستی کشور که در تاریخ نهم فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار شد؛ بر راهبرد قرارگرفتن شعار سال  و تعیین سیاستها بر این مبنا تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات مبنی بر تدوین برنامه ها واقدامات مبتنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال زایی؛ افزود: شرکت ملی پست به عنوان پایه و اساس اقتصاد دیجیتال در کشور سهم مهمی در این خصوص دارا خواهد بود.  

لیائی ادامه داد: «پست باید در حوزه اشتغال زایی و حمایت از کسب و کارهای نوپا بیش از گذشته ایفای نقش کند.»

مدیرعامل شرکت ملی پست بر همکاری و مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان پیرامون خلق و ارائه خدمات نوین پستی تأکید کرد.

بررسی قانون تمدید اساسنامه شرکت ملی پست و انجام کار مطالعاتی در خصوص تبدیل شرکت پست به سازمان توسعه ای از مواردی بود که معاون وزیر ارتباطات از آن خبر داد.

وی در پایان از مدیران شبکه پستی کشور خواستارشد تا با بهره گیری از تفکر سیستمی و همراهی و همسویی موجبات تحقق اهداف شبکه پستی کشور پیرامون هوشمند سازی و تدوین راهبردهای اصلی را فراهم کنند‌ .

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به لزوم ارتقای امکانات رفاهی برای کارکنان؛ بر موضوع دردستور کار قرار گرفتن تجهیز مهمانسراها در اسرع وقت تاکید کرد.

وی افزود: «در حال حاضر تجهیز مهمانسراهای خراسان رضوی و مازندران انجام شده و بعد از ماه مبارک رمضان در اختیار همکاران قرار می گیرد.»

لیائی همچنین خواستار پیگیری وصول مطالبات؛ شناسایی و مولدسازی اموال غیرمنقول و اجتناب از عقد قراردادهای زیان ده توسط استان‌ها شد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: