۵ واژه کلیدی تکنولوژی در سال ۲۰۲۲ که بهتر است با آن آشنا شوید

5 واژه کلیدی تکنولوژی در سال 2022 که بهتر است با آن آشنا شوید
کدخبر : 554860

شروع سال، نوآوری‌های رونمایی شده در نمایشگاه CES 2022 در واقع پیش‌نمایشی از فناوری‌هایی ارائه کردند که احتمالاً امسال در سطر اول اخبار تکنولوژی خواهند بود. بر همین اساس، در این مقاله پنج واژه کلیدی که مطمئناً بر زندگی ما در سال 2022 و پس از آن تأثیر می‌گذارند معرفی شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: ۵ واژه کلیدی تکنولوژی در سال ۲۰۲۲ که بهتر است با آن آشنا شوید

Health (سلامتی)

همه‌گیری جهانی کووید 19 به ما نشان داد که هیچ چیز مهم‌تر از سلامتی و تندرستی نیست. در نظرسنجی مک کینزی، 79 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از نظر آن‌ها سلامتی مهم است و 42 درصد از شرکت‌کنندگان نیز اعلام کردند سلامتی اولویت اصلی زندگی را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل، ال‌جی به همراه دیگر شرکت‌ها، همچنان به توسعه فناوری‌ها و دستگاه‌هایی که باعث ارتقاء سطح بهداشت و سلامت داخل خانه می‌شود ادامه خواهند داد. در نمایشگاه CES 2022، ال‌جی محصولاتی را با هدف ارتقای سلامت و تغذیه معرفی کرد که از جمله می‌توان به دستگاه تصفیه هوای PuriCare AeroTower جدید این شرکت برای هوای پاک‌تر در محیط داخلی و LG Tiiun برای پرورش سبزیجات تازه و مغذی در فضای داخلی خانه و بدون نیاز به باغچه اشاره کرد.

techkeywords2022__5-124x272

Connected Living (زندگی آنلاین)

با توجه به اینکه مردم اکنون زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند، مصرف کنندگان در استفاده از فضای شخصی خود خلاقیت بیشتری به خرج می‌دهند. تلویزیون‌های LG Objet  و LG StanbyME که برای سبک زندگی خانه‌محور امروزی توسعه یافته‌اند، دارای طراحی‌های متفاوتی هستند که زندگی روزمره را برای کاربران لذت بخش‌تر می‌کند. جدیدترین تلویزیون‌های سریLG’s lifestyle  در هر اتاقی زیبا دیده می‌شوند چون به راحتی با هر فضای داخلی ست می‌شوند. با این محصولات هر کسی می‌تواند در حال تماشای یک فیلم در خانه استراحت کند و لازم نیست حتماً به سالن سینما سر بزند. یا می‌تواند به جای رفتن به باشگاه بدنسازی، به تماشای تمرین‌های آسان ورزشی در YouTube بنشیند و از خانه خارج نشود.

techkeywords2022__4-124x272

Metaverse (متاورس)

Metaverse یک کلمه‌ی متشکل از دو واژه‌ی Meta (به معنای فراتر) و universe (به معنای جهان) است که به بخشی محبوب از فرهنگ لغت امروزی بشر تبدیل شده است. بر اساس نظریه‌ی بسیاری از نوآوران فناوری، متاورس، آینده اینترنت را تشکیل می‌دهد و ممکن است روزی به همه اجازه دهد تا از طریق آواتارهای دیجیتالی خود برای کار، مسافرت یا سرگرمی به صورت آنلاین متصل شوند.

با استقبال بیشتر مصرف‌کنندگان از این مفهوم جدید، محصولات و دستگاه‌های ال‌جی مانند لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear، نمایشگر UltraFine و بلندگوی گیمینگ UltraGear به کاربران کمک می‌کنند تا با تقویت حس غوطه‌ور شدن در صحنه به طور واقعی‌تر در دنیای مجازی فعالیت کنند.

techkeywords2022__3-124x272

New Experience in Travel (تجربه جدید در حمل ونقل)

ال جی در CES 2022 چشم‌انداز خود در حوزه‌ی وسایل نقلیه آینده را با LG OMNIPOD با دیگران به اشتراک گذاشت؛ LG OMNIPOD  یک خودروی مفهومی است که مرز بین خانه و وسیله‌ی نقلیه را از بین می‌برد. در واقع LG OMNIPOD با داشتن لوازم پیشرفته مدولار داخل خودرو، محیط داخلی سازگار با استفاده از Meta Environment Screen و خدمات هوش مصنوعی(AI)، آنچه را که ال‌جی برای آینده‌ی وسایل نقلیه متصور است را نشان می‌دهد.

techkeywords2022__2-123x272

آینده پایدار و سازگار با محیط زیست(Sustainable Future)

از آنجایی که مصرف‌کنندگان در سراسر جهان شرکت‌ها را به داشتن مسئولیت‌پذیری بیشتر در برابر محیط زیست تشویق می‌کنند، بسیار مهم است که کسب‌وکارها محصولات و خدماتی را ارائه کنند که کره زمین در اولویت طراحی آن‌ها قرار داشته باشد. خوشبختانه ال‌جی از دانش تحقیق و توسعه خود برای توسعه فناوری‌هایی استفاده می‌کند که این هدف را دنبال می‌کنند.

techkeywords2022__1-124x272

جدیدترین لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع ال‌جی مانند LG WashTower، یخچال InstaView Door-in-Door و پمپ حرارتی Therma V با مصرف حداقل انرژی باعث کاهش اثرات منفی در محیط زیست می‌شوند.

همچنین با در نظر گرفتن دغدغه‌های زیست‌محیطی، سری 2022 ساندبارهای ال‌جی طوری طراحی شده‌اند که کمترین ردپای کربنی در کل چرخه‌ عمر خود به جا می‌گذارند. این محصولات با بسته بندی 100 درصد کاغذی ارسال می‌شوند و از رزین پلاستیکی بازیافتی برای ساخت بدنه بیرونی آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین دارای کمترین میزان مصرف انرژی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: