عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی/

توسعه خدمات پستی در روستاها از شاخص های رشد فناوری است

توسعه خدمات پستی در روستاها از شاخص های رشد فناوری است
کدخبر : 555126

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی توسعه خدمات پستی در روستاها را از شاخص های رشد و توسعه فناوری برشمرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ قاسم ساعدی در جمع بزرگان روستاهای تابعه شهرستان دشت آزادگان، توسعه خدمات پستی را در روستاها از شاخص های رشد و توسعه فناوری و ارتباطات عنوان کرد و پست خوزستان را در این زمینه سرآمد خواند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های پست خوزستان در توسعه خدمات پستی روستایی از همراهی همیشگی این اداره کل در مدیریت برقراری ارتباطات در زمان بحران های پیش آمده در استان تقدیر کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پست را نهاد قدرتمندی دانست که توانست توانمندی خود را در دوران شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، به خوبی به نمایش بگذارد.

مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان نیز، ضمن ارائه گزارش عملکرد پست در طرح های ملی و حاکمیتی،توسعه خدمات الکترونیکی و فیزیکی در سراسر استان و در دور دست ترین نقاط را از برنامه های پست بیان کرد و افزود: توزیع و تحویل مرسوله اولین نمایشگاه مجازی کتاب ایران در یکی از نقاط مرزی روستاهای دشت آزادگان در حداقل زمان یکی از افتخارات پست خوزستان در این طرح بود که نشانگر توسعه زیرساختهای ارتباطی و توجه ویژه پست خوزستان به ساکنان این مناطق است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: