شرکت ملی پست/

بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از اولین کارخانه نوآوری کشور

بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از اولین کارخانه نوآوری کشور
کدخبر : 555215

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با همراهی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست به همراه اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام طی این بازدید در جریان آخرین وضعیت  کارخانه و اقدامات صورت گرفته در آن قرار گرفتند.

در ادامه از «فضای کار اشتراکی زاویه»، «مرکز نوآوری دیجی کالا (دیجی نکست)»، مرکز نوآوری سوله ۷ و ۸ و مرکز نوآوری رسانه ای وی‌کست و استارتاپ های مستقر در آنها بازدید به عمل آمد و راهکارهای نوآورانه برای هوشمندسازی شرکت ملی پست و منطقه ویژه اقتصادی پیام  بررسی شد.

کارخانه نوآوری آزادی، اولین شعبه پارک فناوری پردیس است که با حمایت معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری به شکل مشارکت دولت و بخش خصوصی در محدوده میدان آزادی تهران تاسیس شده است.

این کارخانه با وسعت حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع، یک کارخانه متروکه با نام «الکترودسازی آما» بوده که طی فرآیند بازسازی، تبدیل به اولین کارخانه نوآوری کشور و اولین شعبه پارک فناوری پردیس شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: