LG Magna E-Powertrain افتتاح کارخانه جدید در مکزیک را جشن گرفت

LG Magna E-Powertrain افتتاح کارخانه جدید در مکزیک را جشن گرفت
کدخبر : 555660

کارخانه جدید تولید قطعات پیشرانه الکتریکی برای General Motors که از سال 2023 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد حدود 400 شغل جدید ایجاد می کند

به گزارش شما و اقتصاد: LG Magna e-Powertrain ، یک سرمایه‌گذاری مشترک بین ال‌جی الکترونیکس (LG) و شرکت بین‌المللی مگنا (Magna) است که افتتاح کارخانه‌ی جدید خود در مکزیک را جشن گرفت. این مرکز جدید که طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سال ۲۰۲۳ تکمیل می‌شود، در زمینه‌ی تولید انواع اینورترها، موتورها و شارژرهای داخلی برای پشتیبانی از پلتفرم جدید خودروی الکتریکی General Motors فعالیت خواهد کرد. این کارخانه‌ی ۲۶۰ هزار فوت مربعی اولین پایگاه تولید LG Magna e-Powertrain در آمریکای شمالی خواهد بود و انتظار می‌رود حدود ۴۰۰ شغل جدید ایجاد کند.

LG-Magna-Mexico-plant-opening-event_02-408x272

یون سئوک هیون، رئیس شرکت راه کارهای قطعات خودرو ال‌جی در این رابطه گفت: « این مجموعه با تقویت این سرمایه گذاری مشترک برای توسعه و تولید زیرمجموعه‌های پیشرفته خودروهای الکتریکی EV  یکی از ستون‌های اصلی استراتژی بلندمدت ال‌جی برای تبدیل شدن به شریک نوآوری فعال در صنعت خودروسازی است.»

چئونگ ون سوک، مدیر اجرایی LG Magna e-Powertrain نیز گفت: «این تسهیلات جدید نشان‌دهنده‌ی رشد مداوم LG Magna e-Powertrain است. موفقیت مداوم این سرمایه گذاری مشترک به ما این امکان را می‌دهد تا از مشتریان خود با بهترین قطعات در نسل بعدی خودروهای الکتریکی حمایت کنیم. همچنین به ما کمک می کند تا حضور خود را در بازار جهانی خودروهای برقی در حال رشد سریع را توسعه دهیم.»

LG MAGNA_Facility rendering_01

این رویداد که در 19 آوریل برگزار شد، با حضور مدیران LG Magna e-Powertrain، ال‌جی الکترونیکس، Magna، General Motors و مقامات دولتی محلی برگزار شد.

تام راکر، رئیس شرکت Magna Powertrain، گفت: «در مدت کمی بیشتر از یک سال، ما یک قرارداد توسعه اضافه کردیم، یک مکان استراتژیک را برای پشتیبانی از مشتری خود شناسایی کردیم و اکنون در حال تحقق برنامه‌های خود هستیم. ساخت کارخانه‌ی جدید در واقع یک سند محکم برای اثبات این همکاری و تعهد در ارائه‌ی راه‌حل‌های نوآورانه به مشتریان به منظور رویارویی با چالش‌های آنهاست. همچنین این موضوع باعث تقویت مشارکت فعال ما در تحولات الکتریکی، چه از طریق سیستم‌های فرعی eDrive یا سیستم‌های کامل می‌شود.»

LG MAGNA_Facility rendering_00

General Motors مشتری اصلی تأسیسات جدید است و نقشی کلیدی در مسیر ساخت زنجیره‌ی تأمین قوی، پایدار و متمرکز در حوزه خودروهای الکتریکی (EV) در آمریکای شمالی ایفاء خواهد کرد.

LG Magna e-Powertrain اولین بار در اواخر سال 2020 معرفی شد که از ادغام تخصص ال‌جی در توسعه‌ی قطعات برای موتورها، اینورترها و شارژرهای داخلی با تخصص Magna در سیستم‌های پیشرانه الکتریکی و تولید خودرو شکل گرفته است. انتظار می‌رود این سرمایه گذاری مشترک به رشد هر دو شرکت در صنعت بسیار رقابتی خودروهای برقی کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: