تقدیر از ال‌جی الکترونیکس توسط U.S. EP به عنوان شریک تجاری ENERGY STAR

تقدیر از ال‌جی الکترونیکس توسط  U.S. EP به عنوان شریک تجاری  ENERGY STAR
کدخبر : 556233

LG برای اقدامات مستمر خود در پایداری محیط زیست، برنده‌ی جایزه فناوری EPA’s Emerging Technology Award شد

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی الکترونیکس توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) به عنوان برترین شریک سال ۲۰۲۲ ENERGY STAR®️ انتخاب شد. این افتخار که ال‌جی از سال ۲۰۱۲ میلادی تاکنون ۹ بار آن را دریافت کرده است، تعهد مثال‌زدنی این شرکت در حفاظت از محیط زیست است که به‌واسطه‌ی تولید محصولات و تبلیغات دارای گواهینامه‌ی ENERGY STAR به دست آورده است.

علاوه برجایزه‌ی شریک سال، LG ماه گذشته نیز جایزه‌ی فناوری جدید ENERGY STAR را توسط EPA  برای ۴۳ مدل یخچال فریزر خود دریافت کرد و از تمام رقبای خود پیشی گرفت. مدل‌های برنده‌ی جایزه، دارای کمپرسورهای تطبیقی ​​پیشرفته هستند و از R-۶۰۰a، استفاده می‌کنند که مبردی با پتانسیل گرمایش جهانی (GWP)  بسیار کم است.

یخچال‌هایی که این رتبه زیست‌محیطی را کسب می‌کنند، حداقل ۲۵ درصد از حداقل استاندارد فدرال در مقایسه با زمانی که کمپرسور در حالت سرعت ثابت است، بهتر عمل می‌کنند. این محصولات همچنین حاوی GWP کم (زیر ۱۵) مبرد و فوم هستند. کمپرسور اینورتر خطی که در سری یخچال‌های ال‌جی یافت می‌شود، در مقایسه با مدل‌های معمولی ال‌جی، غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد و صدای کمتری تولید میکند.

هر سال، برنامه‌ی ENERGY STAR از گروهی از کسب و کارها و سازمان‌هایی که کمک‌های برجسته‌ای در حفاظت از محیط زیست از طریق دستاوردهای انرژی برتر داشته‌اند، تقدیر می‌کند. برندگان جایزه‌ی ENERGY STAR  اصولاً صنایع خود را در تمام بخش‌های تولید و فروش محصولات، خانه‌ها، ساختمان‌ها، خدمات و استراتژی‌های به سمت کاهش مصرف انرژی، هدایت می‌کند. این تلاش‌ها برای مبارزه با بحران آب و هوا و حفاظت از سلامت عمومی ضروری است.

ال‌جی در ادامه فعالیتهای خود جهت کاهش تاثیر منفی بر محیط‌زیست قصد دارد سایت‌های تولید بیشتری ایجاد کند که تأثیر مثبتی بر محیط‌زیست بگذارد. ال‌جی برای اطمینان از دستیابی این شرکت به اهداف طولانی خود برای کاهش تولید کربن و اقتصاد دورانی، اعلام کرده قصد دارد استفاده از پلاستیک‌های مبتنی بر پتروشیمی را با وارد کردن ۶۰۰ هزار تن پلاستیک بازیافتی در فرآیند تولید خود تا سال ۲۰۳۰ میلادی کاهش دهد و باعث تقریباً دوبرابر شدن بازیابی زباله‌های الکترونیکی شود و آن‌ها را تا آن زمان به ۸ میلیون تن برساند.

به گفته‌ی مایکل اس. ریگان، مدیر EPA، ال‌جی در حال نشان دادن چیزی است که برای ساختن آینده‌ای پایدارتر در دنیا نیاز است. او‌ در این باره گفته: «آنها یک بار دیگر نشان داده‌اند که حمایت از اقتصاد انرژی پاک نه تنها می‌تواند برای محیط زیست، بلکه برای تجارت و مشتریان نیز مفید باشد. ما می‌دانیم که لازم است همه‌ی ما برای مقابله با بحران‌های آب‌وهوا نهایت تلاش خود را انجام دهیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: