سرویس ویژه ماه محرم در آیگپ

سرویس ویژه ماه محرم در آیگپ
کدخبر : 561879

مراسم باشکوه عزاداری محرم امسال هم همچون دو سال گذشته در آیگپ برگزار می‌شود .

به گزارش شما و اقتصاد: محرم، پیوند زدن دل‌ها به حسین ابن علی(ع) و خاندان رسول خدا(ص) و ماه شرافت و آزادگی است. سوگواری در ایام شهادت اباعبدالله با پوست و خون عاشقان حسین (ع) عجین شده است و آیگپ همچون دو سال گذشته در برگزاری مراسم عزاداری همراه و همگام با عزاداران حسینی خواهد بود.

اگر چه امسال قرار بر این است که تجمعات به منظور عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی طبق روال گذشته برگزار شود، اما شیوع دوباره گونه جدید بیماری منحوس کرونا شاید به محدودیت های شخصی در این زمینه بیانجامد و وجود یک حسینیه به صورت مجازی، می‌تواند جایگزین مناسبی برای مراسم های حضوری باشد. آیگپ طبق روال سال قبل، سرویس ویژه سوگواری ماه محرم با عنوان "یاقوت" را برای دوستداران اهل بیت راه‌اندازی کرده است و با شعار " هر خانه یک حسینیه" مهمان خانه‌های عزاداران حسینی خواهد بود..

برنامه های حسینیه مجازی آیگپ  شامل بخش های مختلفی است که سوگواران ابا عبدالله (ع) می توانند با توجه به حس و حال و علاقه‌مندی‌های خود از آن‌ها استفاده کنند.

فصل سوم از ویژه برنامه ایام سوگواری امام حسین (ع) با عنوان "مهلا" در ۱۰ قسمت و در شب‌های سوم، پنجم، هفتم، نهم، یازدهم، سیزدهم، پانزدهم، هفدهم، نوزدهم و بیست و یکم ماه محرم از آیگپ پخش خواهد شد. این برنامه با میزبانی محمد حسین پویانفر و با حضور مهمانان سرشناس مختلف و با مشارکت همراه اول تهیه و تولید شده است.

یکی از قسمت‌های پرطرفدار حسینیه مجازی آیگپ در سال گذشته که حال وهوای خاصی را به خانه‌هایمان منتقل می‌کرد، پخش مستقیم مراسم عزاداری از امام زاده صالح (ع) بود که امسال هم کاربران آیگپ در شب های محرم بعد از نماز مغرب و عشاء می توانند در این مجلس عزای امام حسین (ع) با نوای دلنشین مداحی کربلایی محمد حسین پویانفر، به همراه فیض بردن از کلام سخنرانان مذهبی شرکت کرده و آن را به صورت زنده از حرم امام زاده صالح (ع) دنبال کنند.

مداحی‌های آنلاین  و آفلاین، کلام بزرگان، موزیک بی کلام با حال و هوای محرم، زیارت عاشورا، کانال های ویژه محرم، پادکست های مختلف، مداحی به زبان عربی و آذری، سخنرانی های مذهبی و ... سایر امکانات در سرویس یاقوت آیگپ است که به کاربران کمک می‌کند در هر موقعیت مکانی و شرایطی که هستند، مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار کرده و به سبک و سیاق خود سوگواری کنند.

برای استفاده از امکانات حسینیه مجازی آیگپ در سرویس "یاقوت" و همچنین سایر خدمات این اپلیکیشن بومی، کافیست عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کرده و یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام شود.

 

روابط عمومی آیگپ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: