انتشار گزارشات مالی نهایی فصل دوم سال ۲۰۲۲ ال‌جی

کسب بالاترین درآمد فصلی در تاریخ این شرکت، نشان­دهنده رشد فروش لوازم خانگی و قطعات خودرو پریمیوم ال‌‌جی

کسب بالاترین درآمد فصلی در تاریخ این شرکت، نشان­دهنده رشد فروش لوازم خانگی و قطعات خودرو پریمیوم ال‌‌جی
کدخبر : 562199

ال‌‌جی الکترونیکس (LG) بالاترین درآمد خود را در سه ماهه دوم سال جاری اعلام کرد که نشان‌‌دهنده‌‌ی فروش بسیار زیاد لوازم خانگی ال‌‌جی در بازارهای کلیدی و رشد تجارت قطعات خودروی ال‌‌جی در صنعت خودروسازی جهانی است.

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌‌جی درآمد ۱۹.۵ تریلیون وون کره جنوبی را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که ۱۵ درصد بیشتر از سه ماهه مشابه سال قبل است. سود عملیاتی برای سه ماهه دوم ۷۹۲.۲ میلیارد وون کره جنوبی بود که ۱۲ درصد کمتر از سه ماهه مشابه در سال گذشته بوده و علت آن چالش‌های زنجیره‌‌ی تامین و هزینه‌‌های لجستیکی بالاتر می­باشد.

با توجه به تأثیرات بیماری همه‌‌گیر و شرایط اقتصادی که بر تجارت جهانی گذاشته، ال‌‌جی به سمت استفاده از سبد تجاری جامع خود پیش رفته است و فروش را از محصولات پریمیوم به محصولات با تولید انبوه و حوزه‌‌های B۲B مانند قطعات خودرو گسترش می‌دهد.

شرکت لوازم خانگی و راه­کارهای تهویه مطبوع ال‌‌جی درآمد ۸.۰۷ تریلیون وون کره جنوبی (KRW) را برای سه ماهه دوم گزارش کرد. برای اولین بار در تاریخ ال‌‌جی است که درآمد سه ماهه‌‌ی یک واحد تجاری مستقل از ۸ تریلیون وون کره‌ جنوبی فراتر رفته است. سود عملیاتی این واحد نیز ۴۳۲.۲ میلیارد وون کره جنوبی بود. درآمد‌ها نسبت به سه ماهه دوم سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته است که عمدتاً ناشی از فروش بیشتر لوازم خانگی و دسته‌بندی‌‌های جدید مانند محصولات بهداشتی مجهز به فناوری بخار در بازار‌های کلیدی آمریکای شمالی و آمریکای لاتین است. این واحد تجاری قصد دارد با تقویت رقابت محصولات پریمیوم و بهبود خط تولید انبوه خود به رشد پایدار خود ادامه دهد.

 

شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی در سه ماهه دوم با زیان عملیاتی ۱۸.۹ میلیارد وون کره جنوبی، درآمد ۳.۴۶ تریلیون وون کره جنوبی را ثبت کرد که نشان دهنده‌ی افزایش سرمایه‌گذاری بازاریابی در واکنش به شرایط تشدید بازار است. استراتژی شرکت سرگرمی خانگی ال‌‌جی بر مدیریت مؤثر هزینه‌های بازاریابی و رشد بخش تلویزیون‌های پریمیوم، به ویژه در فصل‌های اوج فروش از جمله جام جهانی فوتبال و تعطیلات متمرکز خواهد بود.

 

شرکت راه‌کارهای قطعات خودرو ال‌‌جی در سه ماهه دوم به فروش ۲.۰۳ تریلیون وون کره جنوبی دست یافت که ۱۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ را نشان می‌‌دهد و نشان­دهنده سودآوری این واحد تجاری برای اولین بار می­باشد. این افزایش فروش قابل توجه، ناشی از پاسخ عالی ال‌‌جی به تقاضای بالاتر خودروسازان با مدیریت کارآمد زنجیره‌‌ی تأمین بوده است. این شرکت به ایجاد روابط قوی با خودروسازان جهانی همراه با مدیریت قوی ساختار هزینه برای بهبود بیشتر سود‌آوری ادامه خواهد داد.

 

شرکت راه‌‌کار‌‌های کسب و کار ال‌‌جی در سه ماهه‌‌ی دوم درآمد ۱.۵۴ تریلیون وون کره جنوبی با سود عملیاتی ۱۴.۳ میلیارد KRW  را به ثبت رساند. درآمد‌ها نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است که عمدتاً به دلیل بهبود بخش B۲B است. این شرکت قصد دارد با توسعه راه‌‌حل‌‌های سفارشی‌‌سازی‌‌شده‌‌تر و توسعه‌ی سبد محصولات خود برای رشد پایدار، تمرکز بیشتری در بخش B۲B داشته باشد.

فعالیت‌های متوقف شده: نتایج مالی سه ماهه دوم کسب و کار پنل‌های خورشیدی ال‌جی که همانطور که قبلاً اعلام شده بود در ماه ژوئن متوقف شد، به عنوان زیان ناشی از فعالیت‌های متوقف‌شده تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: