آیکار سرویس ویژه کارگران در آیگپ

آیکار سرویس ویژه کارگران در آیگپ
کدخبر : 562266

سرویس ویژه کارگران با امکانات متنوع در آیگپ راه‌اندازی شد.

کارگران از شریف ترین اعضای جامعه هستند و چرخ قسمت‌های بزرگی از صنعت، کشاورزی و ... در کشور با دستان این قشر زحمتکش و پرتوان می‌چرخد.

سرویس "آیکار" که به تازگی در آیگپ راه‌اندازی شده است در واقع محلی است برای تجمع و دورهمی کارگران ایران زمین که شامل بخش‌ها و امکانات متنوعی است.

قسمت‌های مختلف "آیکار" شامل موارد زیر است:

•    کار تی وی

•    کارنال

•    کار و بار

•    کارنما

•    ربات جامع

•    کلینیک فناوران صنایع

•    لاله‌های آسمانی

•    فقط به عشق علی

•    ارتباط با ما

در ادامه به شرح مختصری از برخی امکانات سرویس اختصاصی کارگران در آیگپ می‌پردازیم.

کار تی وی

کار تی وی بخشی جالب و سرگرم کننده در آیکار است. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی نشان مذکور از برنامه‌های متنوع این قسمت همچون: کارخنده، دست‌های بوسیدنی، مردان آهنین صنعت، کارخانجات در جنگ و ... استفاده کنند و از تماشای این برنامه‌ها لذت ببرند.

کارنال

این قسمت شامل کانال‌های متنوعی در حوزه کار و جامعه کارگری است. با کلیک بر روی هر کدام از کانال‌ها همچون خبرکار، جهادگران، فرهنگسرای کار و کارگر و ... می‌توان از محتوای کاربردی این کانال‌ها استفاده کرد.

کار و بار

جامعه کارگری با ورود به "کار و بار" خدمات مالی و پرداختی را در اختیار خواهند داشت و به راحتی می‌توانند برای خرید شارژ و بسته اینترنتی، کارت به کارت، پرداخت قبوض، پرداخت جرائم رانندگی، ثبت و نام و احراز هویت سجام و ... از این قسمت استفاده کنند.

کارنما

"کارنما" درگاهی برای انتخاب بهترین و برترین عکس‌های نمای کارخانجات و کارگران است. نحوه انتخاب عکس‌ها به این صورت است که بعد از ارسال بهترین عکس از سوی کارگران از محیط کار خود و انتخاب از سوی ادمین و داوران و بارگذاری در کانال مرتبط با این بخش، کاربران می‌توانند عکس‌های منتخب را تبلیغ و لایک‌های بیشتری برای جمع‌آوری آراء مردمی دریافت کنند.

عکس‌های برتر به‌صورت هفتگی انتخاب می‌شوند و در نهایت در فینال از بین عکس‌های با لایک بالا تصاویر برنده انتخاب می‌شوند.

در پایان هر فصل، برندگان نهایی از بین تمامی عکس‌های هفتگی، با نمایش ۳ عکس برتر معرفی می شود. جایزه‌های ارزنده‌ای نیز به منتخبین هفته و فینال هر فصل اهدا خواهد شد.

ربات جامع

ربات جامع دستیار هوشمند در آیگپ است که کاربران می توانند برای ثبت نام در کلینیک فناوران صنایع، ثبت نام در مسابقات فرهنگی مناسبتی، ثبت نام در کارنما و ثبت نام تخصصی هنری پرسنل از این ربات هوشمند استفاده کنند.

ارتباط با ما

کاربران با کلیک بر روی نشان "ارتباط با ما" می‌توانند با تیم پشتیبانی جامعه کارگری در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف این حوزه مطرح کنند.

علاقه‌مندان و مخاطبان در جامعه کارگری ایران زمین برای استفاده از سرویس "آیکار" و همچنین سایر امکانات آیگپ می‌توانند عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کنند و یا از مارکت‌های مختلف داخلی برای دانلود و نصب آیگپ استفاده کنند.

روابط عمومی آیگپ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: