رونمایی از ماشین لباسشویی چند منظوره LG WashTower، در نمایشگاه IFA ۲۰۲۲

رونمایی از ماشین لباسشویی چند منظوره  LG WashTower، در نمایشگاه IFA 2022
کدخبر : 563645

راه کار جدید شستشوی البسه ال جی، با طراحی کاربردی و بهینه، هوش مصنوعی و ویژگی‌های کاربر پسند، تجربه ای کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از ماشین لباسشویی جدید WashTower Compact خود درنمایشگاه IFA ۲۰۲۲ رونمایی کرد.  WashTower جدید یک دستگاه کاملاً یکپارچه دو در یک است که از دو بخش لباسشویی و خشک‌کن مجزا تشکیل شده است که هر دو واحد با یک پنل کنترل و هوش مصنوعی پیشرفته تنظیم می‌شوند. این طراحی باعث صرفه‌جویی در  فضا می‌شود و برای سبک زندگی مدرن بسیار کاربردی است.

‌WashTower جدید یک راه کار ایده‌آل برای خانه‌های کوچک است زیرا فضای کمتری را در خانه اشغال می‌کند. در مقایسه با دستگاه WashTower مدل سال ۲۰۱۹، این دستگاه جدید از نظر عرض و عمق به ترتیب ۱۰۰ و ۱۷۰ میلی‌متر کاهش سایز دارد. این در حالی است که ظرفیت لباسشویی ۱۳ کیلوگرم و ظرفیت خشک‌کن آن ۱۰ کیلوگرم است که بسیار عالی است. کاهش ۲۳۵ میلی‌متری ارتفاع محصول امکان دسترسی راحت‌تری به لباس‌های شسته‌شده‌ی موجود در خشک‌کن که در نیمه‌ی بالایی دستگاه قرار دارد را امکان‌پذیر کرده است. همچنین قابلیت نصب WashTower Compact در اتاق‌هایی با سقف‌های کوتاه تر نیز آسان‌تر شده است. این مدل با حفظ ظرفیت شستشو، دارای ابعاد کوچکتری است و به فضای نصب کمتری نسبت به مدل‌های دیگر نیاز دارد، در نتیجه باعث باز شدن فضا در آشپزخانه یا اتاق رختشویی می‌شود تا بتوان به راحتی مواد شوینده، نرم کننده‌ها و دیگر ملزومات لباسشویی را در آنجا قرار داد.

ال جی

ماشین لباس‌شویی همه‌کاره‌ی جدید ال‌جی همچنین دارای طراحی تخت و یکپارچه است که علاوه بر  شست‌وشوی عالی، زیبایی ظریف و مینیمالیستی را به خانه می‌آورد. پنل کنترلی که در جلوی دستگاه بین ماشین لباسشویی و خشک کن قرار دارد، به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی تمام تنظیمات و عملکردها را از یک محل مناسب مدیریت کنند. WashTower Compact که در رنگ‌های متنوع و زیبا از جمله سبز، بژ، مشکی و سفید موجود است، می‌تواند با انواع دکوراسیون و طراحی داخل خانه سازگار شود و به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا خانه‌ی خود را کاملاً به سلیقه‌ی فردی خود طراحی کنند.

علاوه بر این، مدل نوآورانه و جدید WashTower به لطف فناوری‌های شست‌وشوی پیشرفته، تجربه‌ی کاربر و نتایج شست‌وشوی لباس‌ها را به سطح بالاتری ارتقا می¬دهد. با استفاده از فناوری دایرکت درایور مبتنی بر هوش مصنوعی (AI DD) این ماشین لباسشویی می‌تواند مناسب‌ترین الگوی شست‌وشو (حرکات دیگ لباسشویی، دمای آب و زمان چرخه شست‌وشو) را برای هر بار استفاده شناسایی کند و آسیب پارچه را کاهش دهد تا به ماندگاری بیشتر لباس کمک کند. در همین حال، ویژگی Smart Pairing  با همگام سازی تنظیمات خشک‌کن با ماشین لباسشویی باعث صرفه¬جویی در زمان و راحتی کاربران می‌شود. این کار را با انتخاب خودکار بهترین چرخه خشک کردن بر اساس تنظیمات ظرفیت لباسشویی انجام می‌دهد. LG WashTower Compact که از هر نظر بسیار عالی عمل می‌کند، زمان‌ شست‌وشو را با استفاده از قابلیت Turbo Wash 360 و زمان خشک‌کردن را نیز با قابلیت پیش‌گرم کردن به طور محسوسی کاهش می‌دهد.

ال جی

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «WashTower Compact  با طراحی سازگارتر با فضا و مجهز به آخرین فناوری‌های AI DD، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. ما همچنان به صحبت‌های مصرف‌کنندگان گوش می‌دهیم و نیازهای متنوع و متغیر آن‌ها را با توسعه وسایل هوشمند، فناوری و طراحی برای زندگی بهتر در خانه برآورده می‌کنیم.»

 

ال‌جی آخرین نوآوری‌های خود، مانند WashTower Compact جدید را در غرفه نمایشگاهی خود (سالن 18، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2022  (2 تا 6 سپتامبر) در برلین، آلمان به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: