ال جی/

اولین نمایشگر ۴۲ اینچی ال‌جی با قابلیت خم شدن، بهترین گزینه برای گیمرها

اولین نمایشگر 42 اینچی ال‌جی با قابلیت خم شدن، بهترین گزینه برای گیمرها
کدخبر : 565806

بدون شک بارها پیش ‌آمده که دلتان خواسته ابعاد تصویر را مطابق دلخواه یا ژانر بازی خود انتخاب کنید یا زاویه و ارتفاع صفحه نمایش را در تناسب با محل نشستن‌تان تغییر دهید. این قابلیتی است که ال‌جی با محصول جدید و نوآورانه خود فراهم کرده است.

در تلویزیون ۴۲ اینچی LG OLED Flex  مدل LX۳ با فشار یک دکمه‌ی ریموت، صفحه‌ی نمایشگر به‌آرامی خم می‌شود. کاربر می‌تواند انحنای ۹۰۰R، کاملاً تخت، انحنای ۵۰% یا حتی ضریب انحنای مورد دلخواه خود را از میان ۲۰ سطح مختلف انتخاب نماید.

در گذشته نیز گیمرها به نمایشگرهای منحنی علاقه‌ی خاصی داشتند. در نمایشگر ۴۲ اینچی LG OLED Flex، از پنل یکسان با تلویزیون‌های LG OLED استفاده شده و پردازنده تصویر آن همان Alpha ۹  نسل پنجم است تا از نظر کیفیت چیزی از سایر تلویزیون‌های ال‌جی کم نداشته باشد. این تلویزیون همچنین دارای کنتراست بی‌نظیر و مشکی مطلق می¬باشد و رنگ‌ها را بسیار شفاف و دقیق (ثبات رنگ ۱۰۰ درصد)  نمایش می¬دهد.

پنل ۴k و ۱۲۰ هرتزی آن با Dolby Vision HDR هم‌خوانی کامل داشته و تمام مشخصه‌های کاربرمحور از جمله HDMI ۲.۱ با نرخ تازه¬سازی متغیر و حالت تاخیر خودکار کم برای گیمرهایی که با کنسول بازی می¬کنند، و همچنین Nvidia G-Sync و AMD FreeSync برای بازی¬های کامپیوتری را دارد.

این نمایشگر با ضریب ۱۶:۹، برای کنسول‌های بازی مناسب‌تر است، اما ال‌جی برای گیمیرهای کامپیوتری هم چند گزینه‌ی خوب و کاربردی به آن اضافه کرده است. می‌توان ابعاد تصویر را تا ۲۷ اینچ یا ۳۲ اینچ کوچک کرد که بی‌شک مورد علاقه‌ی طرفداران بازی¬های ورزشی است که معتقدند صفحه‌ی کوچک‌تر دقتشان را بالا می‌برد.

ال جی

ال‌جی با تکنولوژی OLED، که دارای پیکسل¬های خود نورده و بدون نور پس زمینه است، امکان تغییر حالت تلویزیون را بر اساس بازی مورد نظر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گیمیرها با ویژگی‌ها و عملکرد منحصربه‌فرد این تلویزیون در بازی‌های خود لذتی جدید تجربه خواهند کرد. به‌عنوان مثال، گیمیرها می‌توانند اندازه‌ی تصویر صفحه را طبق میل شخصی یا ژانر بازی‌ای که در حال انجامش هستند تغییر دهند.

علاقمندان به بازی‌های role playing (RPG)، بازی‌های مسابقه‌ای یا پلتفرمی احتمالاً ترجیح می‌دهند از تمام 42 اینچ صفحه استفاده کنند، و افرادی که به بازی‌های استراتژی real time (RTS) یا تیراندازی اول‌شخص (FPS) علاقمندند شاید تصویر 32 یا 27 اینچ را انتخاب کنند تا در یک نگاه تمام صحنه را ببینند و شرایط محیط بازی را بهتر بسجند.

به گفته‌ی ال‌جی، این تلویزیون چه در حالت صاف و چه در حالت منحنی، دارای کیفیت تصویر و عملکردی بی‌نظیر است. استند این تلویزیون نور پس‌زمینه‌ی RGB داخلی دارد. ساختار آن از پشت کمی بزرگ به نظر می‌رسد، اما از جلو ظریف است و پایه‌ی جمع‌وجور و کوچکی دارد. ارتفاع و زاویه‌ی صفحه نیز قابل تنظیم است.

برنامه‌ Gaming Optimizer ال‌جی هم که برای LG OLED Flex بازسازی شده است، چندین میانبر به برنامه¬هایی مانند Twitch و YouTube و لیستی از دستگاه¬های ورودی خارجی متصل را در یک صفحه نمایش ارائه می¬دهد.

حالت Multi View به کاربر اجازه می‌دهد هم‌زمان دو ورودی مجزا را روی صفحه بیندازد. این امکان جدید برای استریمرهای کنسولی، و هر کسی که حین بازی راهنمای بازی را در یوتیوب دنبال می‌کند مفید خواهد بود. از آن گذشته، کاربران برای پخش صدای این تصاویر به‌صورت مجزا حق انتخاب دارند، بدین معنی که می‌توانند همزمان بازی کامپیوتری یا کنسولی خود را بازی کنند و از تلفن هوشمند خود، تصاویر یوتیوبی تماشا کنند.

این محصول برای خانه و محل¬کار که از آن دومنظوره به‌جای تلویزیون و مانیتور استفاده می‌شود گزینه¬ای جذاب خواهد بود. اگر هنوز از نمایشگرهای خمیده استفاده نکرده¬اید، این محصول انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: