همکاری ال‌جی و مازراتی برای خلق فضایی ماندگار

همکاری ال‌جی و مازراتی برای خلق فضایی ماندگار
کدخبر : 569531

محصولات خاص نه تنها باعث پیشرفت‌های تکنولوژیکی می‌شوند، بلکه به واسطه طراحی‌های زیبا و دلنشین در کنار راحت‌تر کردن زندگی روزمره کاربران با هر دکوراسیون داخلی‌ای به آسانی سازگار می‌شوند. بی شک نمونه‌¬ای بهتر از مجموعه LG Objet Collection در ارائه همزمان تجربیات فوق‌العاده و طراحی نوآورانه وجود ندارد.

به گزارش شما و اقتصاد: Easel (۶۵Art۹۰) ، یکی از نوآوری‌های متعدد از مجموعه  OLED Objetال‌جی است که طراحی زیبایی به سبک سه پایه همراه با پوشش پارچه ای لطیف شبیه به بوم نقاشی دارد. این طراحی منحصر به فرد به کاربران اجازه می‌دهد که تلویزیون خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و زیبایی را به فضای زندگیشان بیاورند. ال‌جی، به مناسبت شروع به فعالیت خود در هنگ کنگ و همچنین برای این که نشان دهد چگونه پیشرفت‌های تکنولوژی آن کیفیت زندگی کاربران را بهتر کرده و نیاز مصرف¬کنندگان با سلیقه‌های متفاوت را برآورده می‌کند ، با مازراتی برند برتر خودروهای لوکس اسپرت ایتالیا همکاری را آغاز کرده است.

LG-x-Maserati_05-635x424

این رویداد در هفته افتتاحیه خود در Center Experience جدید مازراتی در Causeway Bay برگزار شد و امکان نمایش الهام بخش و ایده‌آل از آخرین نوآوری ال‌جی را فراهم کرد. در این رویداد که ال‌جی بیانیه مهم و به روز LG OLED Objet Collection را منتشر کرد، نه تنها برترین اینفلوئنسرها و رسانه‌ها بلکه اشخاص VIP و اعضای محترم باشگاه مازراتی نیز به صورت انحصاری از یک تجربه منحصر به فرد لذت بردند. یکی از شرکت کنندگان، Easel را به عنوان " درک ماهرانه از سرگرمی در قالب مجموعه‌ای هنری" ستایش کرد.

با گسترش همکاری‌ها و مشارکت ال‌جی و مازراتی، به منظور هر چه غنی‌تر کردن تجربه مشتری در مرکز Experience جدید، از Easel و سایر محصولات LG OLED Objet Collection در این مرکز استفاده شد. بازدیدکنندگان نمایشگاه مازراتی اکنون می‌توانند پیکربندی خودروهای مازراتی را در طیف مدل‌های آن و همراه با گزینه‌های تولید سفارشی، با استفاده از قابلیت نمایش StanbyME تجسم کنند و از نمایش خیره کننده خودروهای مازراتی که در LG OLED evo Gallery Edition و Easel نمایش داده می‌شوند لذت ببرند.
LG-x-Maserati_01-635x424

از دیگر محصولات ال‌جی که در این مرکز به نمایش گذاشته شدند می‌توان از Styler  ال‌جی نام برد که به بازدید کنندگان نمایشگاه اجازه می‌دهد درک کنند این فناوری پیشگام چگونه به آن‌ها کمک می‌کند که لباس¬¬های خود، شامل کت‌ها، کاپشن‌ها و پیراهن‌های ارزشمند و ظریف، به بهترین نحو و در شرایط بهداشتی و با محافظت از پارچه لباس¬ها، نگهداری کنند. همچنین، بازدیدکنندگان شانس این را دارند که قدرت و بهبود کیفیت هوا توسط دستگاه‌های تصفیه هوای PuriCare AeroTower و PuriCare 360 ال‌جی را که مدل‌های مطرحی از لوازم خانگی هستند، تجربه کنند.

از طریق همکاری هیجان‌انگیز با مازراتی، ال‌جی از این فرصت استفاده کرد تا نشان دهد چگونه هماهنگی کاملی از فناوری و طراحی به روز را دنبال می‌کند. این برند متعهد است که تعریفی نو از تلفیق هنر و تکنولوژی را ارائه کند و LG OLED Objet Collection توانمندی و پتانسیل این برند را در تبدیل کردن هر فضایی به یک شاهکار، اثبات کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: