جاروبرقی CordZero ال‌جی، اولین محصول دارنده تاییدیه UL در دسته بندی جاروبرقی

جاروبرقی CordZero ال‌جی، اولین محصول دارنده تاییدیه  UL در دسته بندی جاروبرقی
کدخبر : 570288

جاروبرقی‌های LG CordZero مجهز به سیستم‌های فیلتراسیون قدرتمند این شرکت، بالاترین درجه ایمنی و کیفیت هوا را برای استفاده در فضاهای داخلی دارند.

به گزارش شما و اقتصاد: سری محصولات جاروبرقی CordZeroTM ال‌جی الکترونیکس (LG) گواهی طلایی UL Solutions1(شرکت جهانی پیشگام در دانش ایمنی کاربردی)، را دریافت کردند. این محصولات شامل LG CordZeroThinQ A9 Kompressor و جارو برقی‌های ایستاده CordZero A9، جارو برقی‌های رباتی CordZero R9 و All-in-One  Tower™  بوده و اولین محصولات از دسته‌ بندی جارو برقی هستند که موفق به دریافت گواهی UL شده‌اند که این امر عملکرد موثر کاهش انتشار ذرات و مواد شیمیایی آن‌ها را تأیید می‌کند. 

ال‌جی با تعهد به تبدیل خانه به فضایی سالم‌تر و ایمن‌تر، محصولات دارای گواهی‌نامه طلایی متعددی را برای زندگی بهتر ارائه می‌دهد. انواع مدل‌های دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی و سیستم تهویه مطبوع LG DUAL Vane نمونه‌هایی از این محصولات هستند. جارو برقی‌های CordZero، جدیدترین محصولات راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی هستند که با استانداردهای سختگیرانه UL برای انتشار ترکیبات آلی فرار(VOC) مطابق بوده و عملکردی عالی در نظافت منزل دارند بدون این که اثر منفی‌ای بر کیفیت هوای خانه بگذارند. جاروبرقی‌های CordZero با استفاده از سیستم فیلتراسیون جامع ال‌جی به طور موثری ذرات غبار را از فضای داخلی جمع کرده و از انتشار دوباره آن جلوگیری می‌کنند.

انتشار VOC می‌تواند مشکلات مختلفی را برای سلامتی ایجاد کند و به ویژه برای کودکان و سالمندان مضر است. گواهی طلایی بالاترین درجه‌ی برنامه گواهی‌های UL است و تأیید می‌کند که محصول دارنده این گواهی انتشار VOC2 پایینی دارد و فضای خانه را برای همه ایمن‌تر و راحت‌تر می‌کند. 

All-in-One Tower به عنوان یک ایستگاه تخلیه مخزن برای جاروبرقی‌های ایستاده CordZero ال‌جی عمل کرده و همچنین کیسه ضد باکتری، فیلترهای محافظتی قابل شستشو برای محفاظت از موتور و یک سیستم بسیار موثر و خودکار برای تخلیه مخزن که از پخش شدن ذرات ریز غبار جلوگیری می‌کند دارد. All-in-One Tower علاوه بر استفاده آسان و نیاز به فضای کوچک، امکان شارژ سریع و نگه‌داری بدون دردسر وسایل جانبی جاروبرقی را نیز فراهم می‌کند.

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس: "ما به عنوان بخشی از هدفمان در ایجاد زندگی بهتر برای همه، تلاش‌هایمان را برای تولید محصولاتی که برای مصرف کنندگان و محیط زیست بهتر هستند گسترش می‌دهیم. ال‌جی به ارائه تجربیات متمایز مشتری از طریق طراحی و تولید به‌روزترین و پیشرفته‌ترین لوازم خانگی با در نظر گرفتن سلامتی مردم و سیاره زمین ادامه خواهد داد." 

###

1) گواهی نامه نشان دهنده استاندارد طلایی UL 2819 – 2013 برای انتشار ذرات و مواد شیمیایی لوازم الکترونیکی(GREENGUARD Gold Certification ( است و تأیید می‌کند که محصولات بر طبق روش UL 2823  آزمایش شده‌اند.

2) آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) در "مطالعه متدولوژی ارزیابی مجموع مواجهه (TEAM)" خود دریافت که مواجهه با ترکیبات آلی فرار (VOCs) می‌تواند برای سلامتی مردم مضر باشد و مشکلات مختلفی را شامل سوزش چشم، گلو و بینی، سردرد، از دست دادن هماهنگی و تهوع، آسیب به کبد، کلیه و سیستم اعصاب مرکزی ایجاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: