بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از کمپ پارک های ریگو و جزایر ناز

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از کمپ پارک های ریگو و جزایر ناز
کدخبر : 535107

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه برنامه بازدیدهای مستمر خود از وضعیت پیشرفت طرح های عمرانی و گردشگری سطح جزیره، از کمپ پارک ساحلی مهتاب (ریگو) و سایت تفریحی، گردشگری و ورزشی جزایر ناز دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد: حمیدرضا مومنی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در بازدیدهای روز دوشنبه (۵ آبان ماه) بر سرعت بخشیدن روند اجرایی این طرح ها با هدف ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران و همچنین توسعه امکانات برای ارائه خدمات بهتر به ساکنین جزیره قشم تاکید کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در نخستین بخش از بازدیدهای خود از محل کمپ پارک ساحلی مهتاب (ریگو) دیدن کرد و در جریان سرعت پیشرفت فیزیکی این کمپ تفریحی- ساحلی، جهت بهره برداری سریع تر از فضاهای خدماتی موجود، دستوراتی صادر کرد. این پروژه بخشی از پروژه های عمرانی این منطقه است که باهدف کمک به چرخش اقتصاد صنعت گردشگری جزیره در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید از از امکانات جدید پیش بینی شده برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران در سایت سایت تفریحی، گردشگری و ورزشی جزایر ناز واقع در ساحل جنوبی جزیره قشم بخش دیگری از برنامه های بازدید مومنی و هیات همراه بود. فرآیند توسعه ای و ساماندهی سایت جزایر ناز از بهمن ماه سال گذشته و با تفویض اختیار به مدیریت امور درگهان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

تعمیر، نصب و راه اندازی تاسیسات روشنایی، جمع آوری نخاله ها و پاکسازی ساحل،  آماده سازی پارکینگ و تسطیح ساحل ناز برای تسهیل دسترسی گردشگران، نصب آلاچیق چوبی، سایبان چتری، چندین سکوی سیمانی به همراه چندین المان از جانوران آبزی و همچنین پیش بینی چندین سرویس بهداشتی بخشی از اقداماتی است که طی ماه های گذشته در جزایر ناز اجرایی شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: