انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت هواپیمایی کارون

انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت هواپیمایی کارون
کدخبر : 535196

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای همکاری مشترک جهت استفاده از ظرفیت ها و توانایی های تخصصی طرفین و رفاه حال ساکنین منطقه، این تفاهمنامه بین سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت هواپیمایی کارون، منعقد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: 

پیش از ظهر امروز با حضور اسماعیل زمانی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون، معاون فرهنگی و مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی این سازمان؛ تفاهمنامه مذکور با هدف ایجاد همکاری مشترک و گسترش فعالیت در حوزه حمل و نقل هوایی مسافری، باری و گردشگری میان طرفین منعقد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه در این تفاهم نامه هر یک از طرفین تعهداتی را برعهده دارند، افزود: شرکت هواپیمایی کارون متعهد شد که برقراری پرواز شب خواب آبادان- تهران را که در فاز اول روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود را به زودی در پنج روز هفته اجرایی کند.

زمانی برنامه ریزی جهت برقراری پرواز های بین المللی پس از رفع موانع و محدودیت های سفر مربوط به شیوع بیماری کرونا را به عنوان یکی از اولویت های این شرکت هواپیمایی عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این برنامه ریزی جهت برقراری پرواز آبادان- کیش- آبادان پس از رفع موانع و محدودیت های مرزی شلمچه و امکان تردد گردشگران عراقی، از دیگر اقداماتی است که انجام خواهد شد.

اسماعیل زمانی در توضیح دیگر تعهدات شرکت هواپیمایی کارون، اظهار داشت: برنامه ریزی جهت برقراری پروازهای باری از مبدا آبادان به سایر نقاط جهان، مشارکت در برگزاری و شرکت در نمایشگاه های گردشگری ملی و بین المللی، مشارکت در موقعیت های سرمایه گذاری گردشگری فرهنگی و ساخت هتل های ۴ و ۵ستاره در کنار نام گذاری یک فروند هواپیما به نام شهرهای آبادان و خرمشهر به منظور تکریم شهرهای مورد اشاره از جمله پایبندی های این طرف قرارداد خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر تعهد طرفین جهت ایجاد زمینه های لازم برای توسعه و اجرایی کردن مفاد تفاهمنامه، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز بعنوان طرف دوم این تفاهم نامه؛ حمایت، تسریع و تسهیل در صدور کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت های شرکت هواپیمایی کارون در چارچوب قوانین موجود و تأمین محل اسکان و ایاب و ذهاب تمامی اعضای گروه پروازی پروازهای شب خواب آبادان- تهران را برعهده دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان مدت زمان این تفاهمنامه را یک ساله خواند که با موافقت نیز قابل تمدید است.

 

 

 

روابط عمومی منطقه آزاد اروند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: