تمام تلاش مان این است با حفظ پروتکل ها اصناف تعطیل نشوند

تمام تلاش مان این است با حفظ پروتکل ها اصناف تعطیل نشوند
کدخبر : 535279

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر بهبود کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از هیچ تلاشی در جهت عدم تعطیلی واحدهای کسب و کار دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  جبار عبودزاده با اشاره به متضرر شدن بسیاری از کسب و کارهای منطقه با شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: جلسات بسیاری در رابطه با بحث ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین شهرستان های آبادان و خرمشهر در منطقه تشکیل شد تا زمانی که مردم، صاحبان رستوران ها، پاساژها و سایر ارگان ها ی منطقه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اصناف تعطیل نخواهند شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین ابزار برای کنترل و مهار کرونا رعایت و اجرای پروتکل بهداشتی است، خاطرنشان کرد: تأکید بسیار زیادی شده که واحدهای صنفی نظارت کافی را داشته باشند و با کسانی که این پروتکل ها را رعایت نمی کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

مدیر بهبود کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: ویروس کرونا بیش از همه بر اقتصاد و کسب و کارها تأثیر گذاشته که باید با تدابیر لازم مانع ضرر بیشتر این قشر از جامعه شویم؛ در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند از هیچ تلاشی در جهت عدم تعطیلی واحدهای کسب و کار دریغ نخواهد کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: