لارک بر بام مسابقات فوتسال جزایر منطقه آزاد قشم ایستاد

لارک بر بام مسابقات فوتسال جزایر منطقه آزاد قشم ایستاد
کدخبر : 535300

به گزارش شما و اقتصاد: جزیره لارک به مقام اول مسابقات فوتسال جام جزایر منطقه آزاد قشم که بین تیم های چهار جزیره برگزار شد، دست یافت.

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این مطلب گفت: تیم های جزیره قشم( بخش شهاب) و جزیره هرمز نیز در رده های دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.

جلیل حق گویان با بیان اینکه این مسابقات بین چهار تیم از جزایر منطقه آزاد قشم شامل قشم(بخش شهاب)، هرمز، لارک و هنگام به مدت دو روز درجزیره هنگام برگزار شد، افزود:  در بازی اول دو تیم لارک و هرمز با هم روبرو شدند که تیم لارک موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گفته وی در بازی دوم نیز تیم های جزیره قشم (بخش شهاب) و جزیره هنگام مقابل هم قرار گرفتند که تیم قشم (بخش شهاب) با نتیجه ۱۰ بر ۱ موفق شد هنگام را شکست دهد و  فینالیست شود.  

حق گویان تصریح کرد: در دو بازی فینال و رده بندی نیز تیم های لارک و هرمز با شکست دادن حریفان خود به مقام اول و سوم این مسابقات دست یافتند.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام رده بندی نهایی این مسابقات گفت: تیم های جزیره لارک،  جزیره قشم(بخش شهاب) و جزیره هرمز به ترتیب به مقام های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند و به تیم جزیره هنگام نیز جام اخلاق این دوره از مسابقات تعلق گرفت.

گفتنی است از سوی مسئولان برگزارکننده این مسابقات که روزهای نهم و دهم آبان ماه جاری برگزار شد، زین الدین عطری از تیم لارک به عنوان بهترین بازیکن و صهیب شریفی از تیم قشم (بخش شهاب) به عنوان اقای گل این دوره از مسابقات معرفی شدند و در حاشیه برگزاری این مسابقات نیز، یک دوره مسابقه تفریحی ورزشی ماهیگیری (اقایان و بانوان) با حضور ۲۵نفر و طناب کشی اقایان هم برگزار و به نفرات و گروه های برتر جوایزی اهداء شد.

روابط عمومی منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: